A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. lokális stratégiát követ, a helyi viszonyokra összpontosít. Országosan 400 üzletében a vásárlóknak döntően magyar árut biztosít, az ehhez szükséges árualapot megbízható hazai vállalkozásoktól, termelőktől és gazdálkodóktól szerzi be. Augusztustól igazi különlegesség fogadja a vásárlókat a SPAR üzletekben: a hagyományos makói piac hangulatát idéző, fából készült kínáló pultokon eredeti makói termékek kaptak helyet.

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. lokális stratégiát követ, a helyi viszonyokra összpontosít. Országosan 400 üzletében a vásárlóknak döntően magyar árut biztosít, az ehhez szükséges árualapot megbízható hazai vállalkozásoktól, termelőktől és gazdálkodóktól szerzi be. Augusztustól igazi különlegesség fogadja a vásárlókat a SPAR üzletekben: a hagyományos makói piac hangulatát idéző, fából készült kínáló pultokon eredeti makói termékek kaptak helyet.

A makói piac ötletét és aktualitását a közelmúltban uniós oltalmat kapott makói hagyma adja, kiegészítve a tájegységre jellemző egyéb zöldségfélékkel. Az árut a makói hagymatermelők által napjainkban is használt, hántolatlan fűzvesszőből készült kosarakból lehet elvenni. Indulásként a tájkörzetből származó vöröshagymából, fokhagymából, petrezselyemgyökérből, és a  lilahagymából válogathatnak a vásárlók.

Saltzer Kornél, ügyvezető igazgató, SPAR Magyarország Kft.:

„A modern kereskedelem és a hagyományok ápolása jól kiegészíti egymást. Úgy gondoljuk, hogy a magyar tájegységeket és az ott megtermelt kiváló élelmiszereket közelebb hozva a vásárlókhoz, segíteni tudunk abban, hogy többen válasszák a megbízható magyar, jelen esetben a Makó és térségéből származó zöldségféléket."

A bevezetést intenzív televíziós kampány, szórólapos reklám kíséri és 25 ezer darab tájékoztató füzet került kihelyezésre az üzletekben.

Pásztor Vilmos, a Zöldségcentrum Kft. ügyvezetője:

„Az együttműködéstől azt várjuk, hogy ezáltal nő a hazai termékek forgalma és visszahozza az utóbbi időben drasztikusan visszaesett termelési kedvet a térségbe. Szeretnénk a magyar fogyasztók hazai termékek iránti igényét minél nagyobb volumenben kiszolgálni. Ezzel a promócióival demonstráljuk, hogy kellő lelkesedéssel és elszántsággal vonzó jövőképet tudunk a hazai termelők elé tárni."

A programhoz külön ismertető leporello készült, mely a cikk végéről PDF formátumban letölthető!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük