Gumikacsákkal népszerűsítette a Vizek Évét a Magyar Turizmus Zrt.

GumikacsákGumikacsákA Magyar Turizmus Zrt nagysikerű hétvégi gerillaakciója során hat nagy bevásárló központban gumikacsák lepték el a szökőkutakat a 2008-rá meghirdetett Vizek Éve kampány keretében, február 15-16-án. A Vizek Éve honlapját (http://www.vizekeve.hu/) hirdető ezer darab gumikacsát gyermekek és felnőttek egyaránt szívesen „halászták ki" a vízből.

 

Gumikacsákkal népszerűsítette a Vizek Évét a Magyar Turizmus Zrt.

GumikacsákGumikacsákA Magyar Turizmus Zrt nagysikerű hétvégi gerillaakciója során hat nagy bevásárló központban gumikacsák lepték el a szökőkutakat a 2008-rá meghirdetett Vizek Éve kampány keretében, február 15-16-án. A Vizek Éve honlapját (http://www.vizekeve.hu/) hirdető ezer darab gumikacsát gyermekek és felnőttek egyaránt szívesen „halászták ki" a vízből.

 

A szökőkutak közelében esőkabátos, fürdőruhás hosstess lányok osztogatták azt a kampányévre készült Vizek Éve falinaptárt, amellyel a nemzeti turisztikai marketingszervezet a nagyközönséget kívánja segíteni utazási döntései meghozatalában. A naptár oldalain minden hónapban a kedvezményt nyújtó régió mutatkozik be az utazóknak, akik értesülhetnek a régió aktuális eseményeiről, tippeket kaphatnak az úti cél kiválasztásához, valamint érdekes információkkal gazdagodhatnak. A hétvégi kampány sikerét mutatja, hogy valamennyi gumikacsa és 10.000 naptár. is gazdára talált.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük