A Xerox Magyarország Kft. tíz éve nyújt számlanyomtatással kapcsolatos szolgáltatásokat a Magyar Telekom Nyrt. részére. Az 1999-re visszanyúló együttműködés értelmében a Xerox készíti elő, nyomtatja, borítékolja és postázza a számlákat a vállalat több millió előfizetője számára 0-24 órás munkaidőben. Ha az elmúlt tíz év alatt keletkezett nyomatokat egymás mellé helyeznénk, azok mintegy hat és félszer körbeérnék a Földet az Egyenlítő mentén.

 

A Xerox Magyarország Kft. tíz éve nyújt számlanyomtatással kapcsolatos szolgáltatásokat a Magyar Telekom Nyrt. részére. Az 1999-re visszanyúló együttműködés értelmében a Xerox készíti elő, nyomtatja, borítékolja és postázza a számlákat a vállalat több millió előfizetője számára 0-24 órás munkaidőben. Ha az elmúlt tíz év alatt keletkezett nyomatokat egymás mellé helyeznénk, azok mintegy hat és félszer körbeérnék a Földet az Egyenlítő mentén.

A Magyar Telekom régóta Magyarország egyik legnagyobb számlakibocsátója, amely havonta körülbelül 3,5 millió számlát állít ki és juttat el ügyfelei számára. A Xerox Magyarország Kft. 1999 óta működtet dedikált, vagyis csak a társaság számára fenntartott nyomtatóüzemet, ahol a vezetőktől a segédoperátorokig 30 alkalmazott dolgozik folyamatos műszakban.

„Tíz éve szerveztük ki a számlanyomtatási tevékenységünket, és bíztuk meg a Xeroxot a feladattal, ami jelentősen felgyorsította a számlázási folyamatainkat, ezáltal javítva pénzügyi mutatóinkat. Azóta a Xerox változatlanul kiváló technológiát és kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt számunkra, ráadásul kiemelkedő figyelmet fordít az adatbiztonságra, amely esetünkben kulcsfontosságú tényező" – mondta Englert István, a Magyar Telekom Nyrt. IT Üzemeltetési Igazgatóságának vezetője.

A Xerox üzemében hat, 180 nyomat/perc teljesítményű Xerox DocuPrint 180-as lézernyomtató, valamint öt nagy kapacitású borítékológép végzi az évi több mint 120 millió lapból álló számlák nyomtatását, illetve borítékolását a kapcsolódó dokumentumokkal és ügyfél-tájékoztatókkal együtt. A berendezések folyamatos üzemeltetésének köszönhetően a Xerox a Magyar Telekom Nyrt. által meghatározott teljesítési határidőt tartva postázza a számlaleveleket, amelyek státuszát a vállalat illetékes munkatársai bármikor ellenőrizhetik a rendszer automatikus értesítéseinek köszönhetően.

„A Magyar Telekommal való együttműködésünk során olyan világszínvonalú számlatervezési és nyomtatási technológiát alakítottunk ki, amely lehetővé teszi, hogy a modern kor minden követelményének megfelelő részletes és teljes körű adatokat tartalmazó, ugyanakkor jól átlátható és igényes kivitelű számlát kapjanak a társaság előfizetői. A Magyarországon legnagyobb, számlanyomtatással foglalkozó, dedikált nyomdát üzemeltető vállalatként 1999 és 2009 között több mint 1 milliárd 227 millió nyomatot állítottunk elő, amelyek – hosszabbik oldalukkal egymás mellé helyezve – mintegy hat és félszer körbeérnék a Földet az Egyenlítő mentén" – mondta Lipták Zalán, a Xerox Magyarország Kft. Szolgáltatási üzletágának igazgatója.

A számlák jelentős része a bonyolított hívásokról részletes adatokat tartalmaz, ezért ezen információk védelme az előfizetők személyiségi jogai szempontjából kritikus tényező. A szolgáltató kiválasztásánál komoly szerepet játszó adatvédelmi előírások szerint a Xerox-Magyar Telekom nyomda kizárólag a távközlési vállalat számára nyújt szolgáltatásokat, és a nyomdába történő belépés is szigorúan ellenőrzött.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük