Mire elegendő másfél évtized az építőiparban? Egész városnegyedek nőnek ott, ahol korábban földek hevertek parlagon. Építészeti módszerek kopnak el, és új irányzatok törnek előre. Néhány építőanyag kereskedés összefogásából pedig a legnagyobb országos hálózat született.

 

Mire elegendő másfél évtized az építőiparban? Egész városnegyedek nőnek ott, ahol korábban földek hevertek parlagon. Építészeti módszerek kopnak el, és új irányzatok törnek előre. Néhány építőanyag kereskedés összefogásából pedig a legnagyobb országos hálózat született.

 

15 esztendő telt azóta, hogy a vállalatot megalapították. Az újHÁZ Centrum már az első alapkő lerakásától kezdve egy tudatos stratégia alapján működött, így mára országos hálózattá fejlődött. Teljesítményük különösen elismerésre méltó annak tükrében, hogy a vállalatok életét beárnyékolta a világszinten bekövetkezett gazdasági hanyatlás. Az újszerű üzleti modellre alapozott társulás fejlődését és stabilitását jól példázza, hogy a recesszió ellenére is képes volt folyamatosan növekedni, eredményeket felmutatni. A pontos, késedelem nélküli fizetés már-már kivételesnek mondható a körbetartozásoktól sújtotta magyar építőiparban.

 

Napjainkra az újHÁZ Centrum lett a piacvezető építőanyag kereskedelmi hálózat Magyarországon. A vállalathoz kizárólag olyan 100 százalékos magyar tulajdonban lévő kereskedések csatlakoztak, amelyek képesek megfelelni a cég által kitűzött szigorú feltételeknek, mind pénzügyi, mind szakmai szempontból. Jelenleg 76 tagja van az újHÁZ Centrumnak, azaz gyakorlatilag az ország minden pontján elérhető. A telephelyek mindegyike széles körű termékválasztékot kínál, amely nem merül ki a hagyományos építőanyagokban. A palettán többek között helyet kaptak a festéshez, burkoláshoz és szigeteléshez kapcsolódó termékek is. Legyen szó családi ház építéséről az alapoktól a tetőig, vagy bármilyen építési, átalakítási munkáról, burkolásról, hőszigetelésről, lakás- és tetőfelújításról, vagy ház körüli kisebb-nagyobb tennivalóról, az újHÁZ Centrum kereskedéseiben a vásárlók rátalálnak az igényeiknek és pénztárcájuknak megfelelő termékekre.

 

A vállalat filozófiájában kiemelt szerepet kap a minőségi választék, a kiváló ár-érték arány és a szakértelem. Csakis úgy lehet sikereket elérni, ha az érdeklődők felkészült, segítőkész szakemberek és személyre szabott tanácsok mellett dönthetnek a kül- és beltéri építőanyagok vagy egyéb belsőépítészeti dekor termékek vásárlása során.

15 év tapasztalata vezetett a vásárlást kísérő szolgáltatások kialakításához is. A tervezési szakaszban számítógépes látványtervek segítik a vásárlókat, majd a pontos anyagszámítás révén elkészül a költségkalkuláció. A megrendelést követően pedig a házhoz szállítás teszi kényelmesebbé a beszerzést.

 

Az újHÁZ Centrum forgalmával a Top500 magyar vállalat között szerepel, és több mint száz neves beszállítóval áll kapcsolatban.  Gyakorlatilag minden számottevő cégtől vásárolnak minőségi termékeket és ismert márkákat, ügyelve a mindig pontos és megbízható kifizetésre. A kooperáció valamennyi beszállítóval folyamatosan fejlődött az éves alatt.  Talán elsősorban a kölcsönös bizalomnak köszönhető ez a hosszú távú, sikeres együttműködés az újHÁZ Centrum és partnerei között.

 

Az újHÁZ Centrum eredményeit a nemzetközi vállalatminősítések is megerősítik. A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely 86 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A bizottság döntése alapján az újHÁZ Centrum a tavalyi évben elnyerte a Business Superbrands 2011 elismerést.

Németh Krisztina

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük