Az Amway Hungária az 1991-es megalakulása óta eltelt időben folyamatosan szem előtt tartja a társadalom számára fontos problémákat, a helyi, azaz a magyarországi igényekhez, helyzethez igazodva. Ebből kiindulva több jótékonysági szervezetet is támogatott Magyarországon, ahogyan teszi ezt például 2001 óta az UNICEF-fel.

 

Az Amway Hungária az 1991-es megalakulása óta eltelt időben folyamatosan szem előtt tartja a társadalom számára fontos problémákat, a helyi, azaz a magyarországi igényekhez, helyzethez igazodva. Ebből kiindulva több jótékonysági szervezetet is támogatott Magyarországon, ahogyan teszi ezt például 2001 óta az UNICEF-fel.

 

2009-ben és 2010-ben az UNICEF Magyar Bizottsága az Amway pártfogásával rendezte meg Magyarországon a Kézmosás Világnapját, tavaly országszerte 280 iskola és 75 000 gyermek aktív részvételével. Az Amway rendkívül elkötelezett a világnap mellett, hiszen  a fertőző betegségek 80%-a közvetlen fizikai érintkezéssel terjed, melyeket a szappannal történő kézmosással jó eséllyel meg lehet előzni. Emellett pedig immár harmadik éve a cég több ezer üzleti vállalkozó bevonásával hirdeti az egészséges életmód fontosságát a Budapesti Félmaratonon, támogatva egyúttal az UNICEF-et is.

 

Hazánkban a legkeresettebb Amway termékek az otthonápolással kapcsolatos készítmények, eszközök. Népszerűek még a Nutrilite vitamin- és étrend kiegészítők, melyek egyébként a hétszeres BL győztes olasz labdarúgócsapat, az AC Milan hivatalos étrend kiegészítői is. A játékosokat nem csak a bajnoki győzelem hajtja, hiszen az Amway One by One (Egyenként a Gyermekekért) kampány keretében minden egyes, a bajnokság során lőtt gól után 2,500 dollárral támogatja az AC Milan Alapítványt. Eddig az Amway közel 350,000 dollárral segítette a focicsapat alapítványának programjait. A Milan egyébként kiemelten fontosnak tartja a megfelelő táplálkozást, az egészséges életmódot, amihez a Nutrilite termékei is hozzájárulnak.

 

„A csapat előírás szerint követi a táplálkozási programot. A rendelkezésre álló adatok azt mutatják, többszörösen megéri az odafigyelés." – mondta el Daniele Tognaccini, a MilanLab projekt vezetője és atléta edzője. „A focisták kevésbé szenvedtek kimerültségtől és izomgörcstől az edzések és a mérkőzések alatt. – tette hozzá Tognaccini.

 

 

Az Amway alkalmazottai és üzleti vállalkozói segítségével több más jótékonysági akciót is lebonyolított. 2008-ban játszóteret épített Noszvajon, kerítést és kerti játékokat festett le a mezőszilasi óvodában 2010-ben, valamint az árvízkárosultakat és a vörösiszap-katasztrófa érintettjeit több mint 3-3 millió forinttal támogatta a Magyar Vöröskereszt bevonásával.

 

A néhány évvel ezelőtt rendezett, világhírű operaénekesek közreműködésével megvalósult Amway Opera Gálából befolyt teljes összeget a cég a Magyar Vöröskeresztnek ajánlotta fel, illetve öt éven keresztül arany fokozatú támogatója volt a Magyar Olimpiai Csapatnak. Mindemellett a környezetvédelem jegyében 2011-ben a cég 20. évfordulója alkalmából céljául tűzte ki országszerte minimum 1991 facsemete elültetését üzleti vállalkozói segítségével, mely célt sikeresen teljesített is.

 

Az Amway Hungária további számokban kifejezve 20 évet, 114 milliárd forint nettó árbevételt, 35 000 üzleti vállalkozót és több mint 450 terméket jelent. A független értékesítés egyik úttörőjeként számon tartott cég portfoliója rendkívül széles, lefedi az otthonápolás, a szépség, a színes kozmetikumok, a tartós fogyasztási cikkek és az egészség területét.

 

Az Amway, melyet Jay Van Andel és Rich De Vos alapított 1959-ben az Egyesült Államokban, és mely mára a világ egyik legnagyobb, közvetlen értékesítéssel[1] foglalkozó vállalatává nőtte ki magát, elsőként Magyarországon kezdte meg kelet-európai terjeszkedését 1991-ben. A vállalkozás, mely világszerte több mint 80 országban működik, 3 millió üzleti vállalkozóval, 2010-ben 9.2 milliárd USD forgalmat ért el globális szinten.


[1] A közvetlen értékesítés a termékeknek és a szolgáltatásoknak közvetlenül a fogyasztók részére történő értékesítését jelenti, és általában az állandó kiskereskedelmi helyszínektől távol, például az otthonokban vagy más helyeken valósul meg. Ezáltal a fogyasztónak lehetősége van arra, hogy a számára megfelelő helyen és időben ismerje meg az adott terméket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük