A BT (British Telecom) nemzetközi „Green Award” díjat nyert
3 perc olvasás
A londoni World Communication Awards (WCA) ünnepségén a BT nyerte az idei „Green Award" díjat.A „Green Award" a WCA legújabb, nagy presztízsértékű díja, amellyel a társadalmi és környezetvédelmi felelősségvállalás terén komoly eredményeket elérő cégeket kívánja jutalmazni.
A londoni World Communication Awards (WCA) ünnepségén a BT nyerte az idei „Green Award" díjat.A „Green Award" a WCA legújabb, nagy presztízsértékű díja, amellyel a társadalmi és környezetvédelmi felelősségvállalás terén komoly eredményeket elérő cégeket kívánja jutalmazni.
Az idén tizedik alkalommal megrendezett World Communication Awards díjkiosztót a szakmai részvevők nagy része a maga kategóriájában a legfontosabb világszintű eseménynek tartja. Az idén a „Decade of Excellence"-t („a kiválóság évtizedét") ünneplő rendezvény az ágazaton belüli személyes és vállalati sikereket hivatott elismerni. Azokat a magánembereket és társaságokat díjazza, akik újításaikkal, eredményeikkel és kiváló új szolgáltatásaikkal hozzájárulnak a jövő iparának megformálásához.
A BT összességében nagyszerűen teljesített az idei díjakat illetően. A „Green Award" mellett a cég megkapta a „Best Global Operator" (Legjobb globális operátor) és a „Best Wholesale Carrier" (Legjobb nagykereskedelmi távközlési szolgáltató) elismerést, illetve döntőbe jutott a „Best Customer Care" (Legjobb ügyfélszolgálat) esetében is.
Caroline Sheridan, a BT csoport Corporate Responsibility részlegének igazgatója a következőket nyilatkozta: – „A felelősségteljes működés és a fenntartható fejlődés fontos a BT számára, és büszkék vagyunk arra, hogy az ezen a területen elért eredményeinket a WCA a „Green Award" elismeréssel díjazta. Értékes visszajelzés ez arra nézve, hogy pozitívan értékelik a társadalom és a környezet érdekében végrehajtott erőfeszítéseinket."
A zsűri nagyra értékelte a BT vállalati szintű társadalmi felelősségi stratégiáját, amelyet a következőképpen jellemzett: „A környezeti és társadalmi felelősségvállalási kérdések széleskörű, mélyreható és globális megközelítése." A bizottság üdvözölte a társaság azon igyekezetét is, hogy a lehető legjobb munkakörnyezetet biztosítsa alkalmazottainak, valamint a sokféle jótékonysági kezdeményezést, amelyet a következőképpen kommentált: „Nagyszerű pályázat rengeteg statisztikával és hozzáadott információval."
A BT a világ egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltatója és megoldásszállítója, mely több mint 170 országban szolgálja ügyfeleit. Elsődleges tevékenységei közé tartoznak: globális hálózati IT-szolgáltatások, helyi, belföldi és nemzetközi távközlési szolgáltatások otthoni, irodai, illetve mobil használatra, értéknövelt szélessávú és egyéb Internet alapú, valamint konvergáló helyhez kötött és mobil termékek és szolgáltatások. A BT négy fő üzletága: BT Global Services, Openreach, BT Retail, BT Wholesale.
A 2008. március 31-én zárult pénzügyi évben a BT csoport összbevétele 20 704 millió angol font, adózás előtti profitja pedig 2 506 millió angol font volt.
A British Telecommunications plc (BT) egyedüli tulajdonosa a londoni és a New York-i értéktőzsdén jegyzett BT Group.