A Budapest Kártyát és Budapestet népszerűsíti a most induló londoni 4YOUK Magazine
1 perc olvasásBrit üzletembereknek, ingatlanfejlesztőknek, turisztikai szakembereknek és az utazni vágyóknak ajánlja Budapestet a március végén megjelent 4YOUK havi magazin első száma. A BTH Kht. az 500ezres példányszámban terjesztésre kerülő magazinban egész oldalas Budapest Kártya hirdetéssel és kétoldalas Budapest cikkel népszerűsíti a főváros turisztikai kínálatát.
Brit üzletembereknek, ingatlanfejlesztőknek, turisztikai szakembereknek és az utazni vágyóknak ajánlja Budapestet a március végén megjelent 4YOUK havi magazin első száma. A BTH Kht. az 500ezres példányszámban terjesztésre kerülő magazinban egész oldalas Budapest Kártya hirdetéssel és kétoldalas Budapest cikkel népszerűsíti a főváros turisztikai kínálatát.
Nagy-Britannia Budapest számára Németország után a második legfontosabb küldőország, 2007-ben a budapesti kereskedelmi szálláshelyeken összesen 202 774 brit vendéget és 528 932 brit vendégéjszakát regisztráltak.
A budapesti turisztikai marketingcég az idei évre további akciókat is tervez a célpiacon, s még a szezon előtt további két alkalommal jelentet meg figyelemfelkeltő Budapest-hirdetést a 4Youk magazinban.