Egészséges táplálkozás:Bővül a kefirek választéka, egy jelentős piaci szereplő új termékkel lép a fogyasztók elé
2 perc olvasásAz egészséges táplálkozás jegyében a Friesland Hungária zRt. a kaukázusi kefir szegmensben is tovább erősíti piaci pozícióját.
Az egészséges táplálkozás jegyében a Friesland Hungária zRt. a kaukázusi kefir szegmensben is tovább erősíti piaci pozícióját.
A Milli család március elejétől újabb taggal, a Milli Janga Kaukázusi Kefir + -szal bővült. Immunrendszert erősítő pre- és probiotikus összetevőivel, valamint lágy, selymes ízével a Milli Janga Kaukázusi Kefir + egyedülálló különlegességnek számít a piacon.
A hazai fogyasztási szokások változásai mellett a világpiaci és európai trendek is hatással vannak a magyar piacra. Az egyre tudatosabb vásárlói döntések hátterében differenciált fogyasztói igények állnak. A modern vásárlók egyre inkább a zsírszegény termékeket részesítik előnyben, emellett fontos számukra, hogy élőflórás, probiotikus vagy valamilyen hozzáadott, egészséges összetevővel, pl. vitaminnal, kalciummal, stb. dúsított tejtermékeket fogyasszanak. Ezen irányvonalakhoz igazodik a Friesland Hungária zRt. innovációs politikája is, amelynek eredményeképpen 2008-ban több újdonsággal bővült az egészségtudatos fogyasztóknak szánt termékpaletta, ezek egyike a Milli Janga Kaukázusi Kefir +.
„A Milli Janga Kaukázusi Kefir + különlegessége abból fakad, hogy egy hagyományosan magas minőségű, klasszikus termékbe, egyedi módon olyan pre- és probiotikumok kerültek, amelyek jótékony, immunerősítő hatásait klinikai tesztek is bizonyítják. Ezen jó tulajdonságai miatt az új termék megfelel a modern, egészségtudatos táplálkozást követő fogyasztók elvárásainak. A hagyományos kaukázusi kefirrel ellentétben ez a termék íze az eddig megszokottól lágyabb és selymesebb. Reményeink szerint ezzel a különleges ízzel azokat a fogyasztókat is megnyerjük majd, akik a kaukázusi kefirt „csípőssége" miatt nem kedvelték"- mondja Pesti Borbála, Friesland Hungária marketing managere.
Az új termék elsősorban az egészségtudatos, fiatal női korosztályt szólít meg, akik számára az egészséges táplálkozás kiemelt fontosságú.. A termékbevezetést TV reklámmal támogatja a Friesland. Emellett a klasszikus in-store aktivitások és a POS támogatás sem maradhat el, és a kereskedelmi magazinok termékbemutató rovataiban is megjelenik az új termék.