A Chevrolet Cruze lett az AUTOBEST 2010
2 perc olvasásVezető autós újságírókból álló zsűri méltatta a Chevrolet új kompakt szedánját. Külön elismerték a kiváló ár-érték arányt, amit az autó képvisel.
Vezető autós újságírókból álló zsűri méltatta a Chevrolet új kompakt szedánját. Külön elismerték a kiváló ár-érték arányt, amit az autó képvisel.
Az Európában idén tavasztól kapható Chevrolet Cruze kapta az "AUTOBEST 2010" címet, melyet a Közép-Kelet Európa vezető autós újságíróiból álló zsűri ítél oda. A 15 országot képviselő testületnél a Cruze lett az első a "legjobb vétel" versenyben, mögötte a Hyundai i20, a Skoda Yeti és a Volkswagen Polo végzett.
A zsűri összesen 13 kritériumot pontozott, köztük a designt és olyan további fontos jellemzőket, mint a vezethetőség, a fogyasztás, a környezetbarát technológia és a tágasság. Figyelembe vettek olyan – Közép-Kelet Európa feljövő piacain különösen fontos – szempontokat is, mint a jól kiépített értékesítési hálózat vagy az alkatrész- és tartozék-ellátottság.
Az AUTOBEST elnöke, Ilja Seliktar, a következőket mondta a zsűri nevében: "A Cruze a legjobb vétel a régióban, azért lett abszolút győztes, mert kimagasló értéket kínál az áráért."
"Az új Cruze értékesítése Európa-szerte felülmúlj a legmerészebb várakozásainkat is. Minden megvan benne, amit a Chevrolet jellemzően kínál: remekül néz ki, biztonságos és megbízható, mindezt pedig rendkívül korrekt áron kínálja."- hangsúlyozta Wayne Brannon, a Chevrolet Europe elnöke.
Nem sokkal ezelőtt az Euro NCAP ötcsillagos értékeléssel minősítette az új Chevrolet Cruze-t. A Cruze 79 pontot szerzett a lehetséges 100-ból, amivel az egyik legbiztonságosabb személyautónak számít a piacon. Felnőtt-védelemre szenzációs 96 százalékot kapott, maga mögött hagyva ezzel a prémium-márkákat is.
A Cruze maximális 16 pontra teljesítette a részleges átfedésű frontális ütközési tesztet, és szintén maximumot, 8 pontot kapott a mozgó, deformálható akadályon végrehajtott oldalütközésre. 1997 óta, mikortól az EuroNCAP elkezdte a töréstesztjeit, a Cruze az első személyautó, amely mindkettőt maximumra teljesítette.