A Bonafarm is spórol a telekommunikáción
3 perc olvasás
Jelentősen csökkentek a Bonafarm Csoport telekommunikációs költségei. A Mizo, Teleki, Pick, Herz márkákat gyártó cégcsoport 40%-al kevesebbet költ hangszolgáltatásra, az adathálózattal kapcsolatos kiadások szintén csökkentek, miközben az adatbiztonság erősödött a redundáns vonalak használatának köszönhetően.
Jelentősen csökkentek a Bonafarm Csoport telekommunikációs költségei. A Mizo, Teleki, Pick, Herz márkákat gyártó cégcsoport 40%-al kevesebbet költ hangszolgáltatásra, az adathálózattal kapcsolatos kiadások szintén csökkentek, miközben az adatbiztonság erősödött a redundáns vonalak használatának köszönhetően.
A Cégcsoport 2010-ben kérte fel a SciamuS Kft.-t hamarosan lejáró vezetékes távközlési szerződéseinek felülvizsgálatára. A megbízás kiterjedt a hang- és adathálózat átvilágítására, valamint a szolgáltatói pályáztatás lebonyolítására az árajánlatok összehasonlíthatóvá tételével együtt. Az egyik legnagyobb kihívást a 8 vállalatból álló cégcsoport földrajzi és szervezeti széttagoltsága jelentette.
A SciamuS a ma már egyre népszerűbb online aukciós rendszer segítségével intézte a pályáztatást, melynek legnagyobb előnye az átláthatóság mellett a gyorsaság – erre szükség is volt, mivel a Bonafarm három hónapos határidőt adott meg a projekt lebonyolítására.
A költségtakarékosság mellett egy egységes, megbízható informatikai hálózat kialakítása is cél volt, hiszen a teljes cégcsoport egységes vállalatirányítási rendszerre készült átállni. A távközlési struktúra felülvizsgálatának is köszönhető, hogy igen jelentős, 40%-os megtakarítást sikerült elérni a cégcsoportnál.
A Bonafarm Csoport Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb, vertikálisan integrált élelmiszergazdasági vállalatcsoportja, amely a növénytermesztéstől a takarmányelőállításon, az állattenyésztésen át az élelmiszer-feldolgozói és bortermelési ágazatig az élelmiszer-előállítás teljes folyamatát lefedi. A minőségi alapanyagokat a Csoport mezőgazdasági cégei, a Bóly Zrt., a Dalmand Zrt., a Fiorács Kft. és a Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. biztosítja a feldolgozó cégek számára, a Pick Szeged Zrt., a Sole-Mizo Zrt. valamint a Csányi Pincészet pedig olyan, a fogyasztók által jól ismert márkák előállítói, mint a Herz, a Pick, a Mizo vagy a Teleki borok. A cégek közötti szinergiák kihasználásáért, a csoportszintű stratégia kialakításáért, valamint a munka folyamatos összehangolásáért pedig a Bonafarm Zrt. felel.
Az ország 11 megyéjében, mintegy 50 telephelyen a Csoport cégei közel 6000 főnek biztosítanak megélhetést. Munkájuk eredményeként minőségi ételek és italok kerülhetnek a fogyasztók asztalára minden nap.