Két évvel ezelőtt, 2007 decemberében, jóllehet már mutatkoztak a gazdasági válság halvány jelei az   ING Real Estate Investment Management (ING-REIM) bejelentette a Campona megvásárlását, amely 110 millió euró beruházását jelentette Budapesten. A Pólus Center ekkor már az ING REIM vagyon- kezelésében volt. Mindkét bevásárló központ, a Campona és a Pólus Center bérlőikkel együtt nap mint nap hozzájárulnak a vásárlók életminőségének javításához azokban a sűrűn lakott kerületekben ahol találhatók valamint teljes vonzáskörzetükben.

 

Két évvel ezelőtt, 2007 decemberében, jóllehet már mutatkoztak a gazdasági válság halvány jelei az   ING Real Estate Investment Management (ING-REIM) bejelentette a Campona megvásárlását, amely 110 millió euró beruházását jelentette Budapesten. A Pólus Center ekkor már az ING REIM vagyon- kezelésében volt. Mindkét bevásárló központ, a Campona és a Pólus Center bérlőikkel együtt nap mint nap hozzájárulnak a vásárlók életminőségének javításához azokban a sűrűn lakott kerületekben ahol találhatók valamint teljes vonzáskörzetükben.

A Campona Bevásárló és Szórakoztató Központ 53.000 m2 területével és jól megválasztott márkáinak kínálatával nem csak Magyarország egyik legnagyobb, de egyben legsikeresebb bevásárló központja is.  E siker elismerésének köszönhetően a svájci Charles Vögele ruházati üzletlánc nemrég itt nyitotta meg zászlóshajó boltját. Rövidesen megnyitja kapuit  a Campona-ban egy új fitnesz központ is. 2010-re további kereskedelmi területek hasznosítása várható.

Az ING REIM kétségtelenül leghosszabb ideje sikeres magyar beruházása a XV. kerületi Pólus Center. Jellemzői a majdnem 13 éve változatlan jó bérlő összetétel, a jó elérhetőség, és az ingyenes parkolási lehetőség. 2010-re terveznek néhány újdonságot : „Jelenleg nagy nemzetközi márkákkal tárgyalunk, akik szívesen választanák székhelyül a Pólus Center-t." mondta Horváth Péter, az ING REIM magyarországi igazgatója.

A gazdasági nehézségek és megszorítások ellenére a fogyasztók válasza a pozitív visszajelzés az ING REIM és bérlői – közöttük világszerte elismert csúcs márkák – által kínált szolgáltatások és áruk minőségére, valamint elérhető árszínvonalukra. 

A Campona és a Pólus Center sikerének titkát hangsúlyozva Horváth Péter elmondta: „büszkék vagyunk a bérlőink és fogyasztóink közötti jó kapcsolatra. Az ING REIM ügyfélközpontúsága, bérlőink minőségi kínálata a legjobb üzenet a fogyasztókhoz, melyre a válaszuk bizalom és lojalitás. Bejön a jó márkák kombinációjából, a család barát légkörből, jó elérhetőségből, ingyenes parkolási lehetőség biztosításából álló koncepciónk, és jól működik a nehéz időkben is. A pozitív együttműködésnek ez a jó láncolata a hosszú távú üzleti stabilitás legjobb záloga".

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük