Elsőként a 2009. március 3-8. között megrendezésre kerülő CeBIT-en mutatkozik be a német dokumentum- és folyamatkezelő alkalmazáscsalád, az ELO Digital Office nagyvállalati termékeinek új, 7.0-ás verziója. A több új funkcióval bővülő szoftverek mellett a kisebb cégeknek szánt ELOoffice is tartogat újdonságot a vásárra.

 Elsőként a 2009. március 3-8. között megrendezésre kerülő CeBIT-en mutatkozik be a német dokumentum- és folyamatkezelő alkalmazáscsalád, az ELO Digital Office nagyvállalati termékeinek új, 7.0-ás verziója. A több új funkcióval bővülő szoftverek mellett a kisebb cégeknek szánt ELOoffice is tartogat újdonságot a vásárra.

A hannoveri vásár már rég több, mint egyszerű technológiai bemutató, és a konkrét alkalmazásoknak is jelentős seregszemléjévé vált – indokolja cége jelenlétét Horváth Szilvia, az ELO Digital Office hazai leányvállalatának vezetője. A jelenlét aktualitását az adja, hogy megjelent az ELOprofessional és ELOenterprise programok 7.0-ás, új verziója, mely kibővített modulokkal, a korábbinál egyszerűbb kezelhetőséggel, menüstruktúrával szolgálja a minél hatékonyabb folyamat- és dokumentumkezelést.

Új design-t kapott az ikon és menüstruktúra, összetettebbé vált és már mátrix-szervezetek részére is elérhető a jogosultságkezelés (ACL) funkció. A programban megjelent a Windows jól ismert Drag&Drop megoldása, mellyel az Microsoft Outlook mellékleteket egyszerűen áthúzhatjuk az ELO-ba és fordítva, ELO dokumentumokat egy mozdulattal csatolhatunk leveleinkhez.

Inkább tartalmi változás a workflow verziók történetének visszakeresése, és a határidők túllépésének korábbinál szerteágazóbb jelzése, az új eszkaláció menedzsment pedig a korábbinál jobban segíti a folyamat fázisainak és határidőinek nyomon követését.

Szintén újítás, hogy kiépítésre került a multi-kliens koncepció, mellyel a felhasználó ezentúl bárhonnan használhatja a funkciókat. Ehhez erősítették az integrációt a Windows Explorer-rel, Outlook-kal és Microsoft Office-szal. Ennek továbbgondolásaként az ELO Digital csatolófelületet fejlesztett az Apple iPhone 3G-hez, melynek segítségével a teljes rendszer mobillá vált, hiszen innentől bárki bármely 3G hálózatból teljes értékűen használhatja vállalati környezetét a megfelelő biztonsági paraméterek betartásával.

Általában minden alkalmazásunkra jellemző – összegezte Horváth Szilvia -, hogy a programok kliens és Microsoft Office integrációja mélyebb lett, az egyes megoldások kezelőfelülete pedig sokkal kényelmesebb.

A már említett ELOoffice 8.0 újdonsága, hogy most Office Power Packet 2009 néven együtt is forgalmazzák a Microsoft Office Small Business Edition 2007 változatával. Ennek a kapcsolásnak csak egyik előnye, hogy a felhasználó amellett, hogy teljes verziójú MS és ELO Digital alkalmazásokat kap, a szoftvereket két gépre is telepítheti.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük