Interaktív kampányt indít a Heineken márka a felelősségteljes alkoholfogyasztás jegyében. A Magyarországon 2008. november 14-én indult nemzetközi kampány az „Ismerd fel a jeleket!" („Know the signs") nevet viseli és a már ismert „Fogyaszd felelősségteljesen a Heinekent" program kiterjesztése.

 

Interaktív kampányt indít a Heineken márka a felelősségteljes alkoholfogyasztás jegyében. A Magyarországon 2008. november 14-én indult nemzetközi kampány az „Ismerd fel a jeleket!" („Know the signs") nevet viseli és a már ismert „Fogyaszd felelősségteljesen a Heinekent" program kiterjesztése.

 

Az „Ismerd fel a jeleket" kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a túlzott és meggondolatlan alkoholfogyasztás során gyakran előforduló, másokat zavaró viselkedési formákra és ezáltal segítsen elkerülni ezeket. Az alkohollal kapcsolatos kommunikáció területén úttörőnek mondható, hogy a kampány az interneten érhető el, interaktivitásra ösztönözve a fogyasztókat.

„Szeretnénk, ha felelősségteljesen gondolkodnának az emberek az alkoholfogyasztásról és az üzenetek minél több emberhez eljutnának" – mondta el Cor Honkoop, a Heineken Hungária Zrt. marketingigazgatója. – „A fogyasztók magatartásáról szóló kutatások igazolják, hogy a felvetett jelenség létező probléma, a célcsoportunk pedig nyitott a kommunikációra ezzel kapcsolatosan. Azt gondoljuk, hogy valódi sikert csak akkor érhetünk el, ha a fogyasztóink által leginkább érthető és elfogadott módon fogalmazzuk meg mondandónkat. Épp ezért választottuk a digitális formát a közvetítésére, s bízunk benne, hogy az üzenetek valóban célba érnek."

A Heineken márkanév, amely a prémium sörök között a legnemzetközibb, mindig is a felelősségteljes alkoholfogyasztásra hívta fel a figyelmet. Az „Ismerd fel a jeleket" kampány tovább erősíti a cég ezen törekvését és segít felismerni a kellemetlen helyzeteket azok számára, akik hajlamosak elrontani mások szórakozását. „Hiszünk benne, hogy fontos szerepünk van abban, hogy felhívjuk a figyelmet a túlzott alkoholfogyasztással kapcsolatos veszélyekre" – tette hozzá Cor Honkoop.

A Heineken 2003 óta a palackokon és a sörös dobozokon is feltünteti a felelősségteljes alkoholfogyasztásról szóló üzenetét, és egy weboldalra navigált, ahol a túlzott alkoholfogyasztás hatásaival ismerkedhettek meg az odalátogatók. Ez a weboldal ma már a világ 40 országában, 22 nyelven elérhető, köztük magyarul is. (www.enjoyheinekenresponsibly.com ) A felelősségteljes alkoholfogyasztás globális és helyi szinten egyaránt kapcsolódik a Heineken márkanévhez. A globális méretű aktuális üzenetek egyike a 2008/2009-es labdarúgó Bajnokok Ligája mérkőzések közvetítéseinél a legnézettebb felületen megjelenő „Enjoy Heineken Responsibly" felirat, amely mintegy 4 milliárd tévénézőhöz jut el.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük