A Ricoh Europe, bemutatta Európa első környezetbarát hirdetőtábláját, amelyet  100 százalékban nap és szélenergia üzemeltet. A Ricoh környezetbarát hirdetőtáblája kizárólag ebből a kétféle természetes forrásból nyeri az energiát és csak akkor világít, ha kellő mennyiségű energiát gyűjtött össze, ezzel demonstrálva a Ricoh hosszú távú elkötelezettségét a fenntartható üzletmenet megvalósításáért.

 

A Ricoh Europe, bemutatta Európa első környezetbarát hirdetőtábláját, amelyet  100 százalékban nap és szélenergia üzemeltet. A Ricoh környezetbarát hirdetőtáblája kizárólag ebből a kétféle természetes forrásból nyeri az energiát és csak akkor világít, ha kellő mennyiségű energiát gyűjtött össze, ezzel demonstrálva a Ricoh hosszú távú elkötelezettségét a fenntartható üzletmenet megvalósításáért.

 

A Ricoh Europe bemutatta második környezetbarát hirdetőtábláját, mely Európa legforgalmasabb repülőtere, a Heathrow közelében található. A táblát 96 napelem és 5 független szélturbina látja el energiával. A hirdetőtábla a Ricoh Managed Document Services üzenetét hordozza,  melynek lényege az üzleti- illetve a dokumentumkezeléssel kapcsolatos munkafolyamatok fenntarthatóvá tétele. Így a Londonba érkező utasok a város szíve felé haladva szembesülhetnek a vállalat környezetvédelem iránti elkötelezettségének egyik megtestesítőjével. A Ricoh európai környezetbarát hirdetőtáblája a második a világon, az elsőt a vállalat a tavalyi év során helyezte üzembe a New-York-i Times Square-en.

Az európai környezetbarát hirdetőtábla bemutatása az ENSZ Környezetvédelmi világnapjához kapcsolódó Ricoh globális környezetvédelmi hónapnak a záróeseménye.

A Ricoh környezettudatos gondolkodása és fenntarthatóságra való törekvése a vállalat 1936-os alapításáig vezethető vissza. A Ricoh hisz abban, hogy minden vállalatnak feladata a környezet védelme és, hogy a környezetbarát hirdetőtáblák használata új korszakot jelenthetnek hirdetési stratégiájában.

 

  • Iparági elismerés: Az Ethisphere Institute harmadik alkalommal is elismerte a Ricoh-t, mint a világ egyik legetikusabb vállalatát, mert az meghaladja a jogilag megkövetelt minimumot, innovatív ötletekkel áll elő, melyek a társadalom javát szolgálják, és ezáltal motiválja a konkurenciát, hogy ők is hasonlóan járjanak el. Továbbá a Ricoh-t hetedik éve választják be a 100 Legfenntarthatóbb Vállalat globális listájába, elismerve ezzel a környezetbarát fejlesztések értékét.

 

  • Iparágvezető: A 80-as években a Ricoh forgalmazott először digitális multifunkciós eszközöket. Ezek a berendezések egyesítették a másoló és fax, vagy a nyomtató és szkenner funkciókat, ezzel csökkentve az irodákban szükséges eszközök számát, így  az energiafogyasztást is.
    • 2005-ben a Ricoh volt az iparág első vállalata, amely biomasszából készült műanyagot kezdett alkalmazni eszközeiben. Ezek a műanyagok újrahasznosíthatók és nem járulnak hozzá oly mértékben a globális felmelegedéshez, mint petróleum alapú társaik.
    • 2005-ben a Ricoh bemutatta első multifunkciós eszközét mely 50 százalékban növényi alapú műanyagokból készült. Ezt 2008-ra olyan műanyagokkal helyettesítette, melyek már 70 százalékban növényi alapúak.
    • 2009-ben a Ricoh kifejlesztett egy újfajta színes festéket, mely különleges poliészter polimerizációs technikával készül, így alacsonyabb hőmérséklet is elegendő a fixálódáshoz, ami kisebb energiafogyasztást eredményez.

Tekintse meg a londoni hírdetőtáblával kapcsolatban készült videót: http://www.youtube.com/watch?v=LApPTOTpIB4

 http://www.ricoh.hu/environment/eco-board

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük