A LeasePlan cégcsoport 2010-es teljesítménye megközelítette a gazdasági válság előtti szintet: a nettó nyereség 20%-kal, 199 millió euróra növekedett. Ezen felül a három nagy hitelminősítő is javította a LeasePlan minősítését.

 

A LeasePlan cégcsoport 2010-es teljesítménye megközelítette a gazdasági válság előtti szintet: a nettó nyereség 20%-kal, 199 millió euróra növekedett. Ezen felül a három nagy hitelminősítő is javította a LeasePlan minősítését.

Januárban a LeasePlan Corporation bejelentette, hogy 1,475 milliárd eurós, három éves hitelkeret-megállapodást írt alá egy 16 bankból álló konzorciummal, ami bizonyítja a globális bankközösség támogatását és töretlen bizalmát a LeasePlan üzleti modellje és pénzügyi stratégiája iránt. Ez a tranzakció mérföldkő értékű a vállalat és ügyfelei számára, hiszen lehetővé teszi, hogy a LeasePlan elegendő likviditási tartalékkal rendelkezzen a további fejlődéshez.

A fentiekkel összhangban a Moody's (A3), a Fitch (A-) és a Standard&Poor's (BBB+) – a teljesítmény elismeréseként – egyaránt javította a LeasePlan hitelminősítését az elmúlt hónapokban. A javuló besorolás tükrözi a LeasePlan kereskedelmi és pénzügyi műveleteinek sikerességét egy nehézségekkel teli makroökonómiai környezetben, valamint rávilágít arra, hogy a gazdasági körülmények a hitelminősítő cégek által vártnál kedvezőbben alakultak.

A hosszú távon is kedvező pénzügyi kilátások, valamint a folyamatosan magas minőségű szolgáltatások segítik a LeasePlan-t abban, hogy a világ első számú flottakezelőjeként piaci pozícióját megtartsa. Ezt a pozíciót a finanszírozott és kezelt autók száma is jól demonstrálja: a LeasePlan cégcsoport világszerte 1,3 millió járművet, a magyarországi leányvállalat pedig 9900 autót kezel.

Roelof Hansman, a LeasePlan Hungária Zrt. vezérigazgatója elmondta: „A stabil pénzügyi háttér Magyarországon is kulcsfontosságú, akárcsak a világ bármely szegletében. Mint az köztudott számos más szektor mellett a flotta- és gépjárműkezelő üzletágra is hatással volt a gazdasági válság, épp ezért fontos jelenlegi és jövőbeli ügyfeleink számára, hogy a LeasePlan-t választva egy nemzetközileg elismert, pénzügyileg stabil lábakon álló flottakezelő partnert nyernek."

A LeasePlan általános teljesítményét azonban nem csupán a pénzügyi adatok, hanem az ügyfelek véleménye alapján is érdemes megítélni. A vállalat kiemelt fontosságot tulajdonít annak, hogy rendszeres visszajelzést kapjon ügyfeleitől. Ennek megfelelően mind a 30 országban – ahol a LeasePlan leányvállalataival jelen van – évről évre független piackutató segítségével méri ügyfélei elégedettségét és lojalitását. 2010-ben a globális felmérések szerint a LeasePlan ügyfeleinek 88%-a volt elégedett a vállalat szolgáltatásaival.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük