A Linkedin a világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége és egyben a világ második legnagyobb social media platformja. 2013. február 27-én a magyarországi tagság eléri a háromszázezres számot (forrás: Linkedin Ads). Bánki Tamás Linkedin szakértő szerint a magyarországi Linkedin tagság fejlődése a jövőben is töretlen lesz.

 

A Linkedin a világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége és egyben a világ második legnagyobb social media platformja. 2013. február 27-én a magyarországi tagság eléri a háromszázezres számot (forrás: Linkedin Ads). Bánki Tamás Linkedin szakértő szerint a magyarországi Linkedin tagság fejlődése a jövőben is töretlen lesz.

 

A Linkedin [ejtsd: linkd'in] szakmai közösség, ahol különböző módokon tudunk megjelenni, kommunikálni, beszélgetni. A Személyes Profilunkon, a Céges Oldalunkon, a Csoportokban és a Hirdetési felületeken is el tudjuk juttatni üzenetünket, tartalmunkat kapcsolati hálónkhoz, követőinkhez. Bár ez a négy felület külön-külön életet él a Linkedinen, mégis egységet alkot.

 

A Linkedint 2002-ben alapították az Egyesült Államokban, majd 2003-ban indították el. 2011. május 19-én vezették be a New York-i tőzsdére LNKD rövidítés alatt. A Yahoo! Finance adatai alapján 2013. február 25-én a Linkedin 156,26 dolláron zárt, mellyel az egyedüli közösségi médium, ami tartósan pozitív eredményt tud felmutatni. A Linkedin 2013. január 9-én érte el a kétszázmilliomodik tagját, a világ több mint 200 országában.

 

A Linkedin három fő bevételi forrása a munkaerő áramlás segítéséből, a hirdetési díjakból és a tagsági díjakból származik. Ugyanakkor a Linkedin tagság ingyenes, csatlakozni a Linkedin.com címen lehet.

 

A 200 milliós tagság részeként a magyar tagság 300 ezres közössége is részesülhet a Linkedin adta komoly üzleti lehetőségekből, amennyiben a Linkedint megfelelően használjuk. A Linkedin hazai tagsága 2011 őszén 150 ezer, 2013. elején 283 500 volt, mára (2013. február 27.) eléri a 300 ezret, azaz a tagság növekedésének üteme továbbra is igen erőteljes.

 

A Linkedinen jelenlévő 2 millió 850 ezer cég közül 2855 van Magyarországon. A Linkedin 1,5 millió csoportja közül majd 800 magyar. Magyarország legnagyobb Linkedin csoportja a Hungary Business Society, amely a mai napon zártkörű rendezvényén ünnepli meg a háromszázezredik magyarországi Linkedin tagot, akit reményei szerint rövidesen a tagjai között tudhat.

 

A Linkedin tekinthető többek között jól használható információs forrásnak, álláskereső felületnek, és szakmai fórumnak. Egy tudatos felhasználó, aki felépíti és karbantartja énmárkáját (személyes márka) és céges brand-jét hosszútávon jobban tud érvényesülni a Linkedin felületén és a hagyományos üzleti életben is. A Linkedin magyar szakértője, Bánki Tamás ehhez nyújt hatékony támogatást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük