Az év egyik legjelentősebb informatikai kiszervezési projektjének keretén belül a Telenor távközlési szolgáltató a NAVIGATOR Informatika Zrt.-t bízta meg IT-rendszereinek üzemeltetésével.

Az év egyik legjelentősebb informatikai kiszervezési projektjének keretén belül a Telenor távközlési szolgáltató a NAVIGATOR Informatika Zrt.-t bízta meg IT-rendszereinek üzemeltetésével.

A NAVIGATOR Informatika Zrt., a hazai informatikai piac egyik vezető IT-outsourcing szolgáltató vállalata üzemelteti 2012. augusztus 1-től a Telenor informatikai rendszereit. A megállapodás értelmében a NAVIGATOR feladata lesz többek között a távközlési szolgáltató IT-alapinfrastruktúrájának, munkaállomásainak, valamint informatikai rendszereihez kapcsolódó tesztkörnyezeteinek üzemeltetése, kiemelt alkalmazásainak támogatása, illetve IT-logisztikai tevékenységek ellátása. A megbízás keretein belül a NAVIGATOR közel 1.400 munkaállomás és több mint 100 szerver üzemeltetéséről gondoskodik.

 

„Több mint 13 éve külső szolgáltató látja el informatikai rendszerünk üzemeltetését. A kiszervezés sok szempontból előnyösnek bizonyult számunkra, mindössze a konstrukción szerettünk volna változtatni, ezért választottuk a NAVIGATOR-t, aki magas szintű szakmai hozzáértésével, kiváló referenciáival és kedvező feltételeivel győzött meg minket" – mondta Sepsi Zsolt, a Telenor Magyarország Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettese.

 

A megállapodás alapján a NAVIGATOR üzemelteti a távközlési szolgáltató 1.400 munkaállomását, ellátva többek között azok vírusvédelmét, a hibajavításokat és a felhasználói segítségnyújtást. A munkaállomásokhoz tartozó több mint 300 szerver folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása, valamint napra készen tartása szintén fontos része a feladatkörnek. A megbízás kiterjed a Telenor informatikai alapinfrastruktúrájának szolgáltatásaira (levelezés, nyomtatás, fájlkezelés stb.), egyes alkalmazásaira, továbbá a társaság informatikai rendszereihez kapcsolódó tesztkörnyezet üzemeltetésére, illetve karbantartására is. Az üzleti alkalmazásokkal kapcsolatban a NAVIGATOR speciális helpdesk szolgáltatást nyújt, ahol közvetlenül a felhasználók azonnali támogatását biztosítja. Az együttműködés ezen felül magában foglalja az olyan IT-logisztikai szolgáltatásokat is mint az informatikai eszközkészletek kezelése, leltározása, a szoftverek rendszeres auditja, a felhasználóknál lévő eszközök szúrópróbaszerű ellenőrzése és selejtezése vagy a szervizzel való kapcsolattartás.

 

„A megállapodás igen nagy jelentőségű a NAVIGATOR számára, mivel ismét bizonyítja, hogy cégünk a magyar informatikai piac egyik legtapasztaltabb informatikai szolgáltatójaként kedvező költségstruktúra mellett képes kiemelkedő minőséget és szaktudást nyújtani ügyfelei számára. Az új együttműködés komolyságát jól szemlélteti, hogy hatására a NAVIGATOR létszáma a nehéz gazdasági körülmények ellenére több mint 10 százalékkal növekszik. A Telenortól érkező megbízás a két cég között évek óta tartó együttműködés kedvező tapasztalatainak is köszönhető, hiszen az elmúlt időszakban számos komplex szolgáltatást nyújtottunk az ország egyik legnagyobb távközlési szolgáltatójának" – mondta Juhász Lajos, a NAVIGATOR Informatika Zrt. vezérigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük