Az új pekingi 3-as terminálAz új pekingi 3-as terminál

A oneworld taglégitársaságok e hét végétől a Pekingi Nemzetközi Repülőtér új terminálján egy helyre összpontosítják üzemelésüket.

 Az új pekingi 3-as terminálAz új pekingi 3-as terminál

A oneworld taglégitársaságok e hét végétől a Pekingi Nemzetközi Repülőtér új terminálján egy helyre összpontosítják üzemelésüket.

A modern 3-as terminálra költözés két szakaszban valósul meg:

  • A British Airways és a Qantas pénteken (február 29.) költözött az új épületbe – az új terminált elsőként birtokba vevő hat légitársaság sorában.
  • A másik négy Pekingbe közlekedő oneworld légitársaság – Cathay Pacific, Dragonair, Finnair és Japan Airlines – március 26-án, szerdán követi őket az új 3-as terminálra.

Peking: Az uj 3-as reptéri terminálPeking: Az uj 3-as reptéri terminálValamennyi oneworld taglégitársaság a 3-as terminál „C" részlegének check-in pultjait használja majd. 

A Dragonair és a Cathay Pacific még a 3-as terminálra való költözésük előtt részletesen be fogják mutatni új business várójukat é annak szolgáltatásait. 

A oneworld légitársaságok prémium utasai is igénybe vehetik a pekingi 3-as terminálon február 29-én nyíló új közös használatú business váróját, ahol külön helyiségek várják az Első osztályú, illetve a Business osztályú jeggyel rendelkező utasokat.

Az érkezési csarnokAz érkezési csarnokEz az új váró egy emelettel a fő indulási csarnok felett helyezkedik el, közel az indulási kapukhoz, kellemes környezetet és széleskörű szolgáltatásokat nyújtva az akár dolgozni, vagy akár pihenni vágyó utasoknak.

Jelenleg mind a hat Pekingbe közlekedő oneworld légitársaság a 2-es terminált használja.

A oneworld légitársaságok napi 15 közvetlen járatot üzemeltetnek Pekingből nyolc desztinációra – Hong Kong (napi 9 retúrjárat), Helsinki, London Heathrow, Nagoya Centrair, Osaka Kansai, Sydney és Tokyo Narita repülőterekre – amelyeken keresztül a oneworld légitársaságai kényelmes és gyors  átszállással a világ 700 repülőterére biztosítanak járatokat.

Az American Airlines 2009 márciusától tervezi napi üzemelését a kínai fővárosba a légitársaság Chicagó O'Hare központi repülőteréről. A légitársaság a járatokat Boeing 777-es repülőgépeivel üzemelteti majd.

A „Foster and Partners" brit építész iroda által tervezett, 1 millió négyzetméter alapterületű 3-as terminál 2 milliárd amerikai dollár beruházással épült. A terminállal egy időben átadásra kerülő harmadik futópályának köszönhetően a repülőtér utasforgalmi kapacitása duplájára emelkedik, ami évi 76 milliós utasszámot enged meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük