A Ringier értékesíti a Népszabadság Online hirdetési felületeit
2 perc olvasás2011-től a Ringier értékesíti a Népszabadság Online-t az ügynökségi ügyfelek felé. A hagyományokat követve az ügynökséget meghívásos tenderen választotta ki a Népszabadság Zrt. vezetése.
2011-től a Ringier értékesíti a Népszabadság Online-t az ügynökségi ügyfelek felé. A hagyományokat követve az ügynökséget meghívásos tenderen választotta ki a Népszabadság Zrt. vezetése.
A Népszabadság meghívásos tenderén a legjobb ajánlatot a Ringier tette, így 2011-re a Ringier értékesíti a NOL felületeit az ügynökségi ügyfelek felé, mely feladatot az Adaptive médiától veszi vissza. A Ringier 2009-ig értékesítette a NOL felületeit, így nagy tapasztalattal rendelkezik ezen a téren. A megbízás kiterjed a Népszabadság Online-hoz tartozó Nol.hu, NolBlog, NolTV, NolRandi és Hírmátrix oldalak felületeinek értékesítésére is.
Az idei évben a Nol.hu napi egyedi látogatóinak száma 82 ezerről közel 100 ezerre nőtt (98.945, forrás: Medián Webaudit). A Ringier portfoliójába tartozó oldalakat 2010 novemberében naponta átlagban 823 ezer egyedi látogató kereste fel.
A Ringier értékesíti a Blikk.hu, Nemzeti Sport Online, a Pink.hu, a Neon.hu, a ma.hu, blogter.hu. mommo.hu, csak1nap.hu, a businessborze.hu, az itime.hu és a ttc.hu oldalait.