Az új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer indítása alatt is zavartalanul működnek a Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások – legyen szó vezetékes és mobiltelefon, internet, TV, informatikai, energia vagy bármely más szolgáltatásról. A rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem.

Az új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer indítása alatt is zavartalanul működnek a Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások – legyen szó vezetékes és mobiltelefon, internet, TV, informatikai, energia vagy bármely más szolgáltatásról. A rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem.

Amint azt korábban közzétettük, a rendszerindítás miatt a Telekom üzleteiben április 17. és 21. között csak részlegesen lehet bizonyos ügyeket elintézni, nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon vagy online felületen, és 20-án, szombaton az üzletek zárva tartanak. A Telekom arra kéri ügyfeleit, hogy ezekre a napokra ne időzítsenek ügyintézést, ha az nem feltétlenül szükséges.

Az új ügyfélkiszolgáló rendszer a lépcsőzetes bevezetést követően, várhatóan 2014-ben éri el a teljes funkcionalitású, a mobil termékekre is kiterjedő működést. Ezt követően jelennek majd meg az új formátumú, egyszerűbb és könnyen áttekinthető számlák ügyfeleink részére, és lehetővé válik a valamennyi szolgáltatásra kiterjedő egységes Telekom számla megvalósítása is.

Az új rendszer bevezetésével kapcsolatosan részletes információk találhatók a Telekom vállalati weboldalán: www.telekom.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük