A Visa Europe, Európa vezető fizetési rendszere, fogyasztói kampányt indított, azzal a céllal, hogy a bankkártyás fizetés előnyeit népszerűsítse Magyarországon.

A Visa Europe, Európa vezető fizetési rendszere, fogyasztói kampányt indított, azzal a céllal, hogy a bankkártyás fizetés előnyeit népszerűsítse Magyarországon.

 

    Visa 2008-ban kötött egész Európára kiterjedő partnerségi megállapodást a 20th Century Fox-szal, és Magyarországon ez az első közös kampány, mióta az együttműködés létrejött. Hazánk az egyetlen ország, ahol a fogyasztói kampány megrendezésre kerül.

A promóció május 11. és június 7. között fut, és a Jégkorszak 3.- A dínók hajnala című film premierjéhez kapcsolódik. A magyar szinkronstáb élén ismét Geszti Péter áll. A mozibemutatóra 2009. július 1-jén kerül majd sor.

A Visa Europe magyarországi tagbankjait is felkérte, hogy csatlakozzanak a promócióhoz, és a kampányban 12 tagbank vesz részt.


A Visa a promócióval arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a kártyás fizetés biztonságos és kényelmes megoldást biztosít, legyen szó akár a mindennapi bevásárlásokról, vagy nagyobb kiadásokról.

http://www.visaeurope.com/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük