A magazin ezzel megelőzi versenytársát, a korábban piacvezető Pesti Estet. Mindez a Szonda Ipsos és a GfK által készített Nemzeti Médiaanalízis legfrissebb, 2008. első félévi adataiból derül ki.Az Exit indulása óta egyre magasabban szárnyal, a 2005. II-III. negyedévben mért első olvasottságához képest 62 százalékkal magasabb eredményt ért el a jelenlegi kutatásban.

 

A magazin ezzel megelőzi versenytársát, a korábban piacvezető Pesti Estet. Mindez a Szonda Ipsos és a GfK által készített Nemzeti Médiaanalízis legfrissebb, 2008. első félévi adataiból derül ki.Az Exit indulása óta egyre magasabban szárnyal, a 2005. II-III. negyedévben mért első olvasottságához képest 62 százalékkal magasabb eredményt ért el a jelenlegi kutatásban.

Az Exit már az előző negyedévben is nagyon jól teljesített, hiszen növekvő olvasottságának köszönhetően a CPTértéke már alacsonyabb volt versenytársáénál. Az Exit a legolvasottabb programmagazin a fővárosban és környékén, hetente átlagosan 180 ezren olvassák.

http://www.exit.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük