A december 3-án rendezett díjkiosztó ünnepségen Szécsi Eszter marketing vezető vette át az ingatlan.com díját Dr. Eszes Istvántól, a zsűri elnökétől. Az Év Honlapja díj célja, hogy a cégek ne csupán kommunikációs eszközként éljék meg az internet mindinkább fokozódó nyomását, hanem integrálják üzletvitelükbe az internet adta lehetőségeket.

 

A december 3-án rendezett díjkiosztó ünnepségen Szécsi Eszter marketing vezető vette át az ingatlan.com díját Dr. Eszes Istvántól, a zsűri elnökétől. Az Év Honlapja díj célja, hogy a cégek ne csupán kommunikációs eszközként éljék meg az internet mindinkább fokozódó nyomását, hanem integrálják üzletvitelükbe az internet adta lehetőségeket.

„A tíz éve, 1998 márciusában garázsvállalkozásként indult ingatlan.com mára több mint fél milliárd forintos éves bevételt hozó céggé nőtt. Az interneten napról napra találunk új lehetőségeket, megoldásokat, melyeket megfelelő stratégia szolgálatába állítva az internet-penetráció növekedését jelentősen meghaladó fejlődést is elérhetünk, akár hosszú távon is." – véli a marketing vezető. „Látogatóink és ügyfeleink folyamatos visszajelzése a legfontosabb, hiszen azért fejlesztjük oldalunkat, hogy megkönnyítsük az eladók és vevők egymásra találását. Megtisztelő, hogy munkánkért ma este az online marketing rangos szakmai elismerését, az Év Honlapja különdíjat is átvehettük." – nyilatkozta az ingatlan.com nevében.

Az Év Honlapja díjat az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) hirdeti meg 2003 óta minden évben. Ez évben minden korábbinál több, összesen 281 nevezés érkezett. A zsűri 14 díjat, 10 különdíjat és újdonságként minőségi díjakat osztott ki a kiválasztott honlapoknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük