A cikkeinket olvasva egy kedves olvasónk elküldött hozzánk egy, a magyarországi Costa coffee-hoz eljuttatott fogyasztói véleményt és azt az állapotot mutatta be,  a  cikkeinkben megismert eseteket is alapul véve, ahol a vásárló megtévesztve, becsapva érzi magát. A márkanév Goodwill értékét romboló új tulajdonos, a Coca Cola, úgy erodálja a Costa coffee brandet mintha kötelező lenne értéktelenítenie. A piaci terjeszkedés arrogáns formájával a márka érték, amelyet ezen termék esetében Bruno és Sergio Costa alapozott meg 1971-es üzleti termékük életre hívását követően, mára úgy tűnik, kizárólag a Costa Coffee -ban elérhető kávébab eladásában testesül meg a Coca Cola számára.  Az olvasónk levelét, mivel azzal teljes egészében egyetértünk, a nevének /gdpr/ kitakarása és fiktivvé tételével, teljes terjedelmében az általa megküldött képekkel együtt tesszük közzé.  A témában megkerestük a magyarországi Costa coffe üzleteit üzemeltető L-Coffee kft vezetőját Gótzy Miklóst akinek észrevételét és megjegyzését, hasonlóan teljes terjedelmében fogjuk közre adni oldalunkon. A válasz megérkeztéig,  lévén a vásárlói megjegyzés teljes bejegyzés terjedelmű – új bejegyzésként tesszük közzé.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tisztelt Costa Coffee

A Camponában lévő üzlet miatt kerestem meg Önöket.
Úgy éreztem a magam és az Önök érdeke is, hogy erről tudjanak.
A következő történt:

 

A párommal meglátogattuk  (07.31) a Camponában lévő kávézót, ahol eddig Costa Coffee volt.
Jelenleg azon a helyen működik valami hasonló kávézó, de mégsem az.
Nem értem, mert kint volt a Costa logo, de semmiben nem hasonlított rá. Szóval gondoltam be ülünk és iszunk valamit.

Furcsa volt már elsőre az egész bolt, nem a megszokott Costa Coffee élményt kaptunk, hanem valami borzasztó élményt, amit soha többet nem akarok átélni.

Rendszeresen járunk kávézni Önökhöz főleg az Eiffel téren lévő hatalmas Costába, szóval van tapasztalatunk arról, hogyan és miként dolgoznak.

Az eladó, nevezzük annak, mert Baristának nem nevezném, a rendelés felvételekor jelezte, hogy várnunk kell, mert előbb kézzel, hangsúlyozom kézzel,  el kell mosogatnom az edényt, hogy aztán rendelésünket ki tudja adni??? A pultban volt egy kézmosó tálca és abban tele volt mosatlan edényekkel, gusztustalan, nem beszélve a higiéniáról, se szájmaszk se kesztyű. Már akkor elment az egésztől a kedvem de a párom győzködött, hogy maradjunk.

(Ezekről készítettem néhány fotót is melyet csatoltam)

A rendelésünk egy Cortado és egy Flat white volt.

Hát, kérem szépen nem tudom mit készített a hölgy, de a méret és az íze sem volt még csak köszönő viszonyban azzal a minőséggel amit szoktunk kapni más costákban.
Mindkét italt egy pici csészében kaptunk, ami szerintem nem stimmel, sőt az árakból kiindulva át lettünk verve.

Az Eiffelen lévő kávézóban nem ennyit fizetünk és nem is ilyenbe kapjuk. Konkrétan a 3 dl helyet kaptam jó ha 1 dl-t a pénzemért. kérem szépen ez átverés.
Kinyomoztam, hogy a Flat white egy méretben létezik 3,6 dl és nem ennyiért, a Cortado ára is magasabb, de kevesebbet kaptunk.
A kávé minősége nem tudom miért volt gyenge, konkrétan égett íze volt és a tej sem volt megfelelő.

Szerintem a hölgynek fogalma sem volt, hogy milyen italokat ad ki, látszott, hogy nem képes olyan minőséget produkálni mint a többi Costa kávézóban a Baristák.

 

 

 

Szerintem ez a hely nem való arra, hogy Costa kávézónak tituláljuk, semmiben sem hasonlít az eredetire, attól még hogy kiírják, itt costa kávét árulunk
az nem lesz ugyanaz a minőség és élmény amit megszoktunk.
Soha többet nem megyek be oda, és arra buzdítok mindenkit, hogy messziről kerüljék el a Camponában lévő ál Costa kávézót.

Maradok tisztelettel és a Costa Coffee , az igazi baristák által készült termék rajongója
Dr. B.Zs.

 

 

 

 

A fenti bejegyzést követően több olyan információhoz is jutottunk miszerint van már Costa terasz a veszprémi állatkertben /ezen tematika szerint a Goodvill-t romboló fajtából és már több helyen megjelentek effélék./  A márkanév rombolásról és az efféle ál Costa üzletekről, mert hát lássuk be ez nem a márka minősgét képviseli, valamint az L-Coffee kft vezetőjánek válaszát megkapva, nyíltan teszünk ismét eleget a közreadásnak.  Érthetetlen, hogy az egyik Multi érts.d Coca Cola miért rombolja a megvásárolt márkanevet és értékteleníti a Goodvill-t?
Hamarosan részükre is levelet küldünk és reméljük, abban máris megérkezik a hogyan és miért érzékelik máshogyan a vásárlók és a Coca Cola ezt a helyzetet. Az biztos, hogy máshogyan érzékelik, mert magunk is Costa Coffee fogyasztóként, Európa szerte az efféle sufni eladást, minőség rombolásnak, brand-hamisításnak gondoljuk. Ezt még akkor is brand hamisításnak gondoljuk ha a Coca cola amúgy megvásárolta a Costa Coffee márkanevet és végül is azt tesz a tulajdonával amit akar.

Tulajdonképpen  akkor mi 20-30 éve Costa Coffe-t fogyasztók mi a frászért kellünk ide?  Ahogyan az olvasói levél is fogalmaz: hány ál Costa Coffee üzlet kell, hogy belássák ez rombolás?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük