Közel 7 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta az évet Magyarország piacvezető játékáruházlánca, a REGIO JÁTÉK. A 25 éves családi vállalkozás sikeres időszakot tudhat maga mögött: 50 százalékkal bővítette üzletei számát, ezzel együtt nagyban növelte az alkalmazottak létszámát, és az e-kereskedelemben is erősíteni tudott.

 

Közel 7 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta az évet Magyarország piacvezető játékáruházlánca, a REGIO JÁTÉK. A 25 éves családi vállalkozás sikeres időszakot tudhat maga mögött: 50 százalékkal bővítette üzletei számát, ezzel együtt nagyban növelte az alkalmazottak létszámát, és az e-kereskedelemben is erősíteni tudott.

 

Magyarország legnagyobb kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó játékáruházlánca, a REGIO JÁTÉK a Gulliver számos üzlethelyiségének és további öt Bambini bolt átvételével immár országszerte 33 játékáruházat üzemeltet. Az 50 százalékos növekedéssel a munkatársak létszáma is drasztikusan emelkedett, döntően a korábbi versenytárs dolgozóinak alkalmazásával.

 

A REGIO JÁTÉK a 35-40 milliárdosra becsült játékpiacon 7 milliárd forintos bevételével nagyjából 20 százalékos részesedéssel rendelkezik, amellyel a magyar vállalat továbbra is őrzi piacvezető pozícióját. A cég sikerei az e-kereskedelemben is nyomon követhetőek, a regiojatek.hu forgalma az elmúlt évben 30 százalékkal emelkedett.

 

„A folyamatos fejlődést elemi fontosságúnak tartjuk, ennek megfelelően jelenleg is számos innovatív projekten dolgozunk: többek között fejlesztjük a jövő áruházát és új játékokat is szeretnénk behozni a magyar piacra" – nyilatkozta Gyaraki József, a REGIO JÁTÉK alapító ügyvezetője. „A fenntartható növekedés mellett azonban nagy hangsúlyt fektetünk a hagyományos piaci értékek, a vásárlókkal folytatott közvetlen kommunikáció és a szaktudás megőrzésére is."

 

Az idén 25 éves magyar tulajdonú vállalkozás számos elismert nemzetközi játékmárka kizárólagos magyarországi forgalmazója, 2014 október elejétől pedig a LEGO Hungária Kft. szelektív nagykereskedelmi partnere.

 

A REGIO JÁTÉK a 2014-es év során számos szakmai elismerésben részesült: a céget Üzleti Etikai Díjjal, MagyarBrands és SuperBrands díjjal is jutalmazták, az általuk forgalmazott Gazdálkodj okosan! társasjáték szintén megkapta a MagyarBrands elismerést, a megújult webáruház pedig e-kereskedelem kategóriában az Év Honlapja Díjat érdemelte ki.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük