Ez az év jelentős változással indul a Borsodi életében, hiszen megújult cimkével kerül a boltok polcaira.

 

Ez az év jelentős változással indul a Borsodi életében, hiszen megújult cimkével kerül a boltok polcaira.

A palackon arany és metél zöld színekben csillogó, karakteres, erőt sugárzó szimbólumot ábrázoló cimke kölcsönöz teljesen új megjelenést a márkának. A Borsodi cimkéjén megjelenő ló nemcsak a magyar nemzet, de a sörgyártás történelmében is hangsúlyos szerepet töltött be az elmúlt évszázadokban, így vált ikonikus szimbólummá. Az ország legkedveltebb söre dinamikus és fiatalos külső megjelenését új, attraktív arculati elemeinek köszönheti. 

A Borsodi 2007-ben esett át legutóbb arculatváltáson, de a jelenlegi palack minden eddiginél karakteresebb változást eredményezett a márka megjelenésében.

A cimke igazán látványos fejlődést tükröz a Borsodiról. A metál színek – arany és zöld – a kategóriában elsőként ezen a cimkén jelennek meg, amelyek fiatalos, izgalmas külsőt kölcsönöznek a márkának.

Az egyik legszembetűnőbb változás a cimkén a ló, mint ikon megjelenése. Mindamellett, hogy a lovak a történelem során jelentős szerepet játszottak a sörgyártásban, a Borsodi ikonja egy olyan nemes, erőt sugárzó állatot jelképez, mely dinamizmusával és elszántságával minden akadályt képes legyőzni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük