A Dreher Sörgyárak Zrt., új alkoholmentes sört mutatott be a magyar piacon, Dreher 24 névvel. Az alkoholmentes nedű a nap 24 órájában fogyasztható, és a merőben új gyártási eljárásnak köszönhetően igazi sörízzel rendelkezik. A termék július végétől kapható a boltokban, az üveges mellett új, dobozos kiszerelésben is.

A Dreher Sörgyárak Zrt., új alkoholmentes sört mutatott be a magyar piacon, Dreher 24 névvel. Az alkoholmentes nedű a nap 24 órájában fogyasztható, és a merőben új gyártási eljárásnak köszönhetően igazi sörízzel rendelkezik. A termék július végétől kapható a boltokban, az üveges mellett új, dobozos kiszerelésben is.

 

  A Dreher Sörgyárak Zrt. bemutatja új termékét, a Dreher 24 alkoholmentes sört. A frissítő ital a nap 24 órájában szabadon fogyasztható, és ugyanolyan élményt nyújt, mint alkoholos társai. A valódi sörízt a Dreher egy merőben új technológia alkalmazásával érte el.

A Dreher 24 új gyártási eljárással készül, melyet a Dreher Sörgyárak Zrt. cseh testvérvállalatától, a Plzensky Prazdroj-tól vett át. A technológia alapját egy természetes alapanyag, egy speciális élesztő adja. Az új eljárásnak köszönhetően mostantól bármikor élvezhető a sör frissítő, karakteres íze, alkoholmentes változatban is.

A Dreher 24 teljes mértékben megfelel a Dreher fogyasztók magas elvárásainak, az új prémium kategóriás termék ugyanis a hagyományos sörök élményét nyújtja. Kiváló alternatíva lehet az üdítők és ásványvizek mellett, hiszen a nap 24 órájában szabadon fogyasztható.

„A prémium alkoholmentes fogyasztók számára választásuk nem külső kényszer, hanem egy belülről jövő felelős döntés eredménye. Az ok nem csak az lehet, hogy vezetek. Lehet, hogy azért nem akarok alkoholt inni, mert a későbbiekben még dolgoznom kell, vagy egy fontos ügyet kell elintéznem, de mégis szeretném élvezni a sör frissítő ízét." mondta Dr. Vass Kornélia, a Dreher Sörgyárak Zrt. kommunikációs igazgatója. „A Dreher 24 kiváló lehetőséget kínál azok számára, akik igazi karakteres, frissítő ízre vágynak."

A termék bevezetéséhez 360°-os kommunikáció párosul, mely az elmúlt évek egyik legjobban támogatott alkoholmentes bevezetése. A Dreher 24 saját reklámfilmmel jelentkezik, amelyet kiemelkedően nagy sajtó kampány is kísér. A fogyasztók azonban nem csak a TV és a sajtóhirdetésekben találkozhatnak az új termékkel, hanem intenzív eladáshelyi kampány is felhívja a vásárlók figyelmét a valóban sörízű alkoholmentes sörre.

A Dreher 24 a Dreher Alkoholmentes helyét veszi át a Dreher portfolióban, és július végétől 0,5l-es valamint 0,33l-es üveges és 0,5l-es dobozos kiszerelésben is megtalálható a boltok polcain és a vendéglátóhelyeken. A dobozos kiszerelés újdonságnak számít, hiszen eddig nem találkozhattak a fogyasztók dobozos alkoholmentes Dreherrel. Az új termék új csomagolást is kapott. A dizájn ez esetben is teljes mértékben illeszkedik a márka üzenetéhez: „annyi a világ, amennyit beletöltesz". A bevezetés időszakában az üveges kiszerelésen egy figyelemfelkeltő nyakgallér is található, amelyen a Dreher 24 főbb ismérveit és előnyeit olvashatják a fogyasztók.

A Dreher 24 nemcsak ízében hasonlít alkoholos társaihoz, ugyanis a termékbevezetés igen komoly POS támogatásban részesül. A hagyományos POS anyagok mellett az értékesítési pontokon, vendéglátóhelyeken Dreher 24 poszterek, tükörmatricák, displayek, mécsesek segítenek a termék népszerűsítésében. Az új alkoholmentes sör megismertetésére a Dreher Sörgyárak Zrt. speciális kereskedői akciókat és promóciókat is hirdetett.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük