Az elmúlt év végén hazánkban is megalakult a 14 éve indult, Európa számos országában jelen lévő Brandbank cég. A vállalat fő profilja minőségi termékképek és termékadatok, valamint azokhoz kapcsolt menedzselt szolgáltatások biztosítása termékek online megjelenéseihez.

 

Az elmúlt év végén hazánkban is megalakult a 14 éve indult, Európa számos országában jelen lévő Brandbank cég. A vállalat fő profilja minőségi termékképek és termékadatok, valamint azokhoz kapcsolt menedzselt szolgáltatások biztosítása termékek online megjelenéseihez.

 

A Brandbank szolgáltatásával mind a kereskedők, mind pedig a gyártó cégek egyszerűen és költséghatékonyan juthatnak el a vásárlók azon új generációjához, akik ma már nem csak hagyományosan az üzletekben, hanem több kereskedelmi csatornán, köztük az interneten is vásárolnak.

 

Az online és a mobil vásárlás gyors terjedése miatt viszont kiemelten fontos, hogy a fogyasztók számára mindig azonnal elérhető legyen az információ, amit keresnek. A mai gyorsan fejlődő, inger gazdag,"kütyübarát" világban ez létfontosságú. A Brandbank segítségével az internetes vásárló pontosan láthatja, hogyan néz ki egy adott termék és azonnal megtalálja a válaszokat kérdéseire – például a termékek összetevőivel kapcsolatban – így gyorsan megtalálja kedvencét!  A Brandbank ráadásul a márka tulajdonosok számára azt is lehetővé teszi, hogy a szolgáltatással egy csapásra több kereskedőhöz is eljussanak.

 

A Brandbank világelső a digitális információk kezelésének terén. Az 1998-ban létrehozott angliai vállalat segíti a több csatornán keresztül értékesítő kereskedők és márkatulajdonosok munkáját azzal, hogy termékeikhez pontos és részletes digitális adatokkal szolgál, valamint folyamatosan kezeli és elosztja azokat. Mindez maximalizálja a bevételeket, minimalizálja a szükséges munkát és javítja az üzleti teljesítményt. 1998 óta olyan nagynevű kis- és nagykereskedő ügyfelekkel dolgoznak együtt, mint például az Asda-Walmart, a Makro, a Musgrave Group, a Sainsbury's, a Waitrose, illetve a hazánkban is jelenlevő kereskedők közül a Tesco. A cég az elmúlt év végén hazánkban is elindította szolgáltatásait.

 

Mi a sikerének a titka? A Brandbank segítségével a partner áruházak nagyszerű internetes élményt tudnak nyújtani vásárlóiknak, ugyanakkor a beszállítóknak hatékony szolgáltatásokat biztosítanak az elektronikus kereskedelemi forgalom fellendítéséhez – és a marketing költségeik csökkentéséhez.

 

A Brandbank tevékenységének lényege, hogy megalkotja a fizikai, valós termékek virtuális termékinformációit. Az internetes vásárló ugyan nem veheti kézbe a terméket, de a Brandbank segítségével a lehető legjobban megismerheti – hiszen a termékinformációk azonnal elérhetővé válnak számára!

 

A Brandbank ügyfeleinek termékportfólióját egy szakértő menedzser és csapata tartja kézben. A partner termékeikről nagyfelbontású képeket készítenek, melyek következetesen megfelelnek a szükséges specifikációknak, valamint digitalizálják és struktúrálják a csomagolás hátulján feltüntetett adatokat és más információkat.

Alapszolgáltatásként a Brandbank partner egy saját internetes Termékkatalógust kap, melyben tárolhatja és saját céljaira is szabadon felhasználhatja termékinformációit.

www.brandbank.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük