2011. május 30-án „Mondd el a szemeiddel!" címmel fotópályázat indult, hogy felhívja a fiatalok figyelmét szemünk egészségének megőrzésére. A pályázatot közel nyolcezren követték, és majd' 50 pályamű érkezett. A legjobbak a dicsőségen túl értékes nyereményeket is átvehettek.

 

2011. május 30-án „Mondd el a szemeiddel!" címmel fotópályázat indult, hogy felhívja a fiatalok figyelmét szemünk egészségének megőrzésére. A pályázatot közel nyolcezren követték, és majd' 50 pályamű érkezett. A legjobbak a dicsőségen túl értékes nyereményeket is átvehettek.

 

A fotópályázatra összességében 47 pályamunka érkezett, melyek között számos komoly, művészi teljesítményt, kreativitást és ötletességet tükröző fotó is található. A kapcsolódó két hónapos Facebook kampány is sikert aratott, megközelítően nyolcezren 'lájkolták' a „Mondd el a szemeiddel!" rajongói oldalt.

 

A pályázati kiírás értelmében a nyertesek azon legtöbb 'lájkot' gyűjtők közül kerültek ki, akik valamennyi szigorú feltételnek megfeleltek, és így egy-egy Apple Ipad2 és Apple Ipod Touch boldog tulajdonosai lehettek. A szervezőbizottság a leglátványosabb, legérdekesebb és legötletesebb alkotásokat jelképes különdíjban részesítette.

A kampánnyal a szervezők többek között az aktív, sportos életmódot folytató, állandóan mozgásban lévő fiatalok figyelmét szerették volna felhívni a rendelkezésre álló látásjavító eszközök széles spektrumára, úgymint a kontaktlencse kínálta korlátlan kommunikáció lehetőségére, a kényelem, szabadság, kompromisszum- és kötöttségmentes használat előnyeire, valamint a lencseviselés aranyszabályaira.

 

A nagy sikerre való tekintettel a „Mondd el a szemeiddel!" kampány a tervek szerint tovább folytatódik, így a jövőben újabb aktivitásokkal állnak majd elő a szervezők a Facebook felületein.

http://www.facebook.com/monddelaszemeiddel

http://www.cibavision.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük