EuroAstra

A BalaBit termékei iránti kereslet 2008-ban is erőteljesen növekedett, úgy a belföldi, mint a külföldi piacokon. Az általános gazdasági válsághangulat ellenére az év utolsó negyedévében realizálta a cég bevételeinek közel 40%-át. 2008-ra körülbelül 6-700 millió Ft árbevételre számítanak, amely 41-63%-os növekedés jelent a 2007-es évhez képest.

Dr.Rimóczi Imre Gombaválogató 3 c. könyvéről szólt a budapesti Vámház-körúti Vásárcsarnokban tartott tájékoztató 2008. december 3-án.Dénes Ákos, a Fővárosi Önkormányzat Csarnok és Piac Igazgatósága (CSAPI) igazgatója elmondta, barcelonai példára, szeretnék becsábítani az iskolásokat is a csarnokba, megismertetni velük életét. Barcelonában nagyon élvezték a gyerekek. A Nagyvásárcsarnokban ezen a napon a szabadon termő gombák szedésének veszélyeiről, piaci árú- és...
December 4-én, a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban tartott Year of the Brands Gálán mutatták be 2008 csúcsmárkáit, valamint az új Superbrands kiadványokat. A Magyarország legnevesebb márkaszakembereiből álló bizottságok idén is több ezer vezető márka közül választották ki a 2008-as év üzleti és fogyasztói szupermárkáit.

A megújuló Magyar Telekom belső és külső átalakulásának, az újrapozícionálási folyamatnak és az új márkastruktúra kialakításának egyik fontos lépéseként ügynökségi portfolióját is racionalizálja.