
EuroAstra

Győrben az esti mulatság késő éjszakáig tartott, mindenki tudta: holnap délután már a célban leszünk. A fegyelem fellazulásával számoltak a rendőrök is. Kocsi el nem indulhatott szondázás nélkül. Bizony volt, ahol helycserére kényszerültek, mi gond nélkül nekivághattunk az utolsó távnak. ( A második nap: http://www.euroastra.hu/node/17185 )
Az alábbiakban csupán apró gesztusok, fogalmak szubjektív magyarázatai következnek,és ezeknek semmi közük a valósághoz, amennyiben ez mégis fennállna,az csupán annak köszönhető, hogy az olvasónak is hasonló gondolatai vannak, vagyis plágiumot követek el ellened, Kedves Olvasó, kérlek,ezért bocsáss meg nekem.... Amennyiben mégsem így lenne, bizonyára...
Gőz László már általános iskolában kodályi elvek alapján tanult klasszikus zenét, de gimnazistaként már a jazz műfajának hódol, huszonkét évesen pedig a Zeneművészeti Főiskola tanára. Több együttese és a tanítás mellett vállalkozása is sikeres, idén szeptember 17-21 között hatodszor rendezi meg a MOL Budapest Jazz Fesztivált és végre dédelgetett álma, a Kortárs Zenei...
Az Intercash Zrt., a Western Union Pénzátutalás magyarországi szolgáltatója zártkörű sajtóreggelit szervezett a Spoon hajón, amelyen a meghívottak Janics Natasa, háromszoros olimpiai bajnok főztjét is élvezhették amellett, hogy számos kérdésükre választ kaphattak a pekingi olimpiai győzelemmel kapcsolatban.

Több mint egy évtizede évről-évre egyre nagyobb népszerűségre tesz szert az Európa Tanács és az Európai Unió által támogatott kontinentális kezdeményezés, az Európai Örökség Napjai. A hazánkban Kulturális Örökség Napjai néven ismertté vált országos rendezvény keretében minden évben, szeptember harmadik hétvégéjén ezrek és tízezrek indulnak felfedezőútra. Most is újra nyitnak az érdekes, vonzó épületek és helyszínek. Az idén...
1.Most készült el a BNV új paviloja, a megújulási folyamat részeként. Most még nincsen benne élet. Azaz mégis van, most maga az épület él. Gyönyörködjünk benne, amig lehet, mert előbb utóbb megjelenik a csúf csupasz majom, és megerőszakolva azt napi marketing szempontjai szerint használni kezdi ....
Stilszerűen egy villában tartották ma a márkaváltásról szóló sajtótájékoztatójukat mindazok, akik a Magyar Telekom lakossági szolgáltatásaival foglalkoznak. A T-Online, a T-Kábel és a T-Com lakossági üzletága összecsomagolta magát, és ezentúl T-Home márka alatt kivánják meghódítani a fogyasztókat. Nem titkolt céljuk a MATÁV/T-COM kiszolgáltató Vállalat image levedlése, egy fogyasztó orientált szolgáltató szervezet létrehozása.