2025.április.22. kedd.

EuroAstra

 

Az 1997-es kiotói egyezmény óta globális feladattá nőtte ki magát a környezetszennyezés elleni harc. Az egyezményben a Föld 55 fejlett ipari országa vállalta, hogy 2012-re az üvegházhatású gázok összkibocsátását 5,2%-al csökkentik az 1990-es szinthez képest. E cél eléréséhez többrétű összefogásra van szükség. Egyértelmű, hogy a legnagyobb felelősség a gépkocsigyártókon és a felhasználókon van, de döntő szerepe van...

www.vatera.huwww.vatera.hu

Közönségszavazás, majd az azt követő szakmai zsűri döntése alapján az Inter-Európa Bank és az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott „Év Internetes Kereskedője Díj" 2007. évi nyertese az online piacteret működtető Vatera.hu  weboldal lett. Az Év legígéretesebb internetes kereskedője a Netpincer.hu.

 

A Sony Ericsson új márkaboltot nyitott Budapesten, a Mammut II -1. szintjén. Az új üzlet egy a három közül Közép-Kelet Európában (Magyarországon, Csehországban és Szerbiában). Az üzletek lehetőséget kínálnak a vásárlóknak, hogy kellemes, szórakoztató légkörben közelebbről is megismerkedjenek az újdonságokkal, és kézbe foghassák, kipróbálhassák a termékeket.

 

Elsöprő sikerrel mutatkoztak be a Zeneakadémia növendékei és tanárai a nemrégiben Sanghajban tett több napos látogatás alkalmával: a mesterkurzusok és a kínai növendékekkel közös záróelőadása egyaránt nagy érdeklődésre tartott számot. A Zeneakadémia a gyarapodó nemzetközi elismerések birtokában oktatásának megújítását, elsőként a zenekari képzés átalakítását tűzte célul. Minderről az intézmény november 6-án megrendezett sajtótájékoztatóján esett szó.

 

„A múlt és a jövő ünnepe" címmel a Liszt Ferenc Zeneakadémia Baráti Köre jótékonysági hangversenyt rendez 10 éves fennállása alkalmából. Ez a nap egyben a Liszt Ferenc által alapított Zeneakadémia 132. születésnapja is. A fellépők lemondtak tiszteletdíjukról, hogy támogassák a felsőoktatási intézmény hallgatóit.

  Magyar plakát a svéd metróbanMagyar plakát a svéd metróban

A Magyar Turizmus Zrt. október utolsó napjaiban nagyszabású kampányt indított a Budapest Winter Invasion akció és a magyar főváros téli turisztikai kínálatának népszerűsítése érdekében. A legnagyobb svéd és dán utazási portálokon banner-ek, a nyomtatott sajtóban hirdetések jelennek meg több héten...

 

Vitéz László: Na erre lecsapunk!....Vitéz László: Na erre lecsapunk!....A reklámszakma időről időre meglovagolja a megcélzott ügyfélkör nosztalgiáját: ilyenkor olyan reklámokat készítenek, vagy éppen porolnak le, amelyek gyakran húsz, vagy akár harminc éves dolgokra utalnak vissza. A hazai pénzügyi szolgáltatók piacán egyre-másra feltűnő retro-figurák - legutóbb a BG Hitel &...