Zebra MZ220 mobil printerZebra MZ220 mobil printer

Évek óta folyamatosan kevesebb ruházati cikket vásárolnak a magyar háztartásokban. 2006-ban a visszaesés 3,2 százalékos, 2007-ben további 2,3 százalékos volt – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet FashionScope vizsgálatának adataiból.  Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint 2008 első félévében tovább csökkent a ruházati cikkek értékesítési volumene, mely ellen a kereskedők a szinte folyamatos leárazásokkal próbálják felvenni a harcot. A több százezer cikket forgalmazó üzletekben kritikus lehet az átárazás gyors és pontos végrehajtása.

 Zebra MZ220 mobil printerZebra MZ220 mobil printer

Évek óta folyamatosan kevesebb ruházati cikket vásárolnak a magyar háztartásokban. 2006-ban a visszaesés 3,2 százalékos, 2007-ben további 2,3 százalékos volt – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet FashionScope vizsgálatának adataiból.  Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint 2008 első félévében tovább csökkent a ruházati cikkek értékesítési volumene, mely ellen a kereskedők a szinte folyamatos leárazásokkal próbálják felvenni a harcot. A több százezer cikket forgalmazó üzletekben kritikus lehet az átárazás gyors és pontos végrehajtása.

Hagyományos módszerekkel az átcímkézés időigényes és jelentős munkaerőt foglal le, emiatt az alkalmazottak kevesebb időt tudnak a vevők kiszolgálására fordítani. A Zebra MZ 220-as hordozható nyomtatói segítségével az áruházi akciós termékek gyorsan és egyszerűen átcímkézhetők, így akár a folyamatos leárazások esetén is több idő jut a vásárlók kiszolgálására.

A mobilprinterek vezeték nélküli hálózatra kapcsolhatók, ezzel a termékek leárazása és újracímkézése hatékonyan és szinte valós időben lebonyolítható. A mobil nyomtatási megoldásoknak köszönhetően a pénztáraknál nem kell többé a kézzel javított vagy nem aktuális adatokat tartalmazó címkék által okozott fennakadásoktól tartani, mivel naprakész és pontos vonalkódos árcímkék kerülnek a termékekre.

„A Zebra adatai szerint hagyományos átárazási módszerekkel a személyi költségek az akció várható profitjának egyötödét is felemészthetik. Az árazást kezelő szoftverek és a mobil nyomtatási megoldások összekapcsolása viszont akár 40 százalékos költségmegtakarítást is eredményezhet egy-egy akció esetén" – mondta el Halász Árpád, a Zebra dél- és kelet-európai értékesítési vezetője.

Az árazás akkor hatékony, ha azt a boltokban azonnal és hibátlanul meg lehet valósítani. A Zebra vonalkódos átcímkézéssel a vezeték nélküli hálózaton keresztül az adatok azonnal megjelennek a készletgazdálkodáson is, ezért kevesebb időt vesz igénybe az adminisztráció. A legfontosabb érv tehát a Zebra vonalkódos mobilnyomtatói és szolgáltatásai mellett az, hogy a vásárlók átláthatóbb információt kapnak az akciós termékekről, és az egyszerűbb és gyorsabb áruházi munkafolyamatoknak köszönhetően az alkalmazottak több figyelmet tudnak fordítani a vásárlók igényeinek kielégítésére.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük