A Debrecen és Nyíregyháza közötti vasútvonalon átlagosan 15-20 perccel hosszabb menetidővel közlekednek a vonatok, mert sínhibák miatt több szakaszon sebességkorlátozásokat vezettek be. A MÁV szakemberei megkezdték a vonalszakaszok helyreállítását. A korlátozások előreláthatólag 2011. június 28-ig, a helyreállítás befejezéséig okoznak késéseket.

A Debrecen és Nyíregyháza közötti vasútvonalon átlagosan 15-20 perccel hosszabb menetidővel közlekednek a vonatok, mert sínhibák miatt több szakaszon sebességkorlátozásokat vezettek be. A MÁV szakemberei megkezdték a vonalszakaszok helyreállítását. A korlátozások előreláthatólag 2011. június 28-ig, a helyreállítás befejezéséig okoznak késéseket.

Egy előre tervezett, speciális pályaellenőrzés alkalmával észleltek a pályahibát a szakemberek a Debrecent Nyíregyházával összekötő vasútvonalon. Az ellenőrzések során Debrecen-Apafa, Apafa-Hajdúhadház, Hajdúhadház-Újfehértó, Újfehértó-Császárszállás valamint Császárszállás és Nyíregyháza között 25 helyen találtak a sínszálakban belső anyaghibákat. Az utasok és a vonatközlekedés biztonságának fenntartása érdekében a vasúttársaság ezeken a szakaszon 10 kilométer/órára csökkentette a megengedett sebességet. A korlátozások a helyi vonatok mellett a távolsági-, az InterCity vonatok közlekedésére is kihatnak. Átlagosan 20-25 perces késésekre számíthatnak az utasok, valamint a Budapest-Nyugati pályaudvar és Keleti pályaudvara között közlekedő úgynevezett kör Intercity vonatok menetideje is megnövekszik a teljes helyreállításig.

 A vasúttársaság szakemberei megkezdték a hibás sínek helyreállítását. A pályamunkálatokat – a vonatközlekedés zavarása nélkül – az éjszakai órákban végzik és várhatóan június 28-ig befejezik.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük