www.hp.huwww.hp.hu A HP az EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet, Afrika) "What do you have to say?"("Mi az, amit mondanod kell?") névvel elindította globális marketingkampányát, melynek célja, hogy megnyerje és bevonja az ügyfeleket a vállalat Print 2.0 stratégiája által lehetővé tett forradalmi változásokba.

 

 

www.hp.huwww.hp.hu A HP az EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet, Afrika) "What do you have to say?"("Mi az, amit mondanod kell?") névvel elindította globális marketingkampányát, melynek célja, hogy megnyerje és bevonja az ügyfeleket a vállalat Print 2.0 stratégiája által lehetővé tett forradalmi változásokba.

 

Az ügyfelekre koncentráló kampány főszereplője az énekes és divattervező Gwen Stefani. A Print 2.0 lehetővé teszi, hogy a felhasználók egyéni igényeikre szabják az egyedülálló online tartalmat.

A kampány újszerű lehetőséget kínál a felhasználóknak a webről való nyomtatás kreatív kipróbálására. A hp.com/eur/gwenstefani weboldalról a felhasználók ingyen tölthetnek le Gwen Stefani által készített terveket, többek között üdvözlőkártyákat, CD címkéket, valamint mulatságos játék babákat nyomtathatnak velük. A rajongók letölthetik és a saját tartalmaikkal szabadon ötvözhetik a Harajuku Lovers sorozatot, amely megjelenik Stefani saját márkájú, ruházati, divat-kiegészítő és irodaszer termékeiben.

Alapvető változás, hogy ennek a globális marketingkezdeményezésnek az EMEA régióban való elindítása az első olyan jelentős HP kampány, amelyben nem alkalmaznak televíziós hirdetéseket. Csak nyomtatott és online sajtóban, szabadtéri plakátokon és üzletekben reklámoznak majd.

"Az emberek többé nem hagyatkoznak csupán a nyomtatóval ellátott PC-re, hanem különböző digitális eszközökkel hoznak létre, és az interneten osztanak meg tartalmakat." – állapította meg Rebekah O'Flaherty alelnök, a HP Képalkotási- és Nyomtatási Divíziójának EMEA régióért felelős marketing vezetője. "A célunk az, hogy új ötletekkel ösztönözzük az ügyfeleinket arra, hogy kifejezzék magukat, és biztosítsuk számukra az új, izgalmas online tartalmak létrehozásához, szerkesztéséhez és publikálásához szükséges eszközöket."

2008. során a kampány kiterjed majd a nagyvállalatokra, a grafikai, valamint a kis- és közepes méretű vállalkozásokra is. A kampány folyamán csatlakoznak majd hozzá az EMEA régióban ismert helyi alkotók is.

A tervek szerint a vállalat a HP Print Studio-val is kibővíti a webhez kapcsolódó, nyomtatást támogató portfolióját. Ez az oldal ingyenesen elérhető örökzöld sablonokat és terveket kínál majd az üdvözlőkártyák, levélfejlécek, névjegyek, meghívók és más anyagok készítéséhez.

A HP Print 2.0 stratégiája segíti a nyomtatással összefüggő feladatok megoldását, lévén, hogy mind a személyes, mind pedig a szakmai tartalmak egyre növekvő mértékben tolódnak át a hagyományos felületekről a webre. A stratégia három területre koncentrál: megkönnyíti a webről való nyomtatást, kibővíti a HP digitális tartalmat létrehozó és publikáló platformjait valamennyi felhasználói szegmensben, és olyan, következő generációs digitális nyomtatási platformot szállít, amely növeli a nyomtatási sebességeket, és csökkenti a nyomtatás költségeit a nagy mennyiségű kereskedelmi nyomtatás piacain.

A HP a Print 2.0 stratégia végrehajtása mellett folytatja az alapvető nyomtatási üzletágának fejlesztését, hogy a vállalati fejlődést felgyorsítva, képes legyen sokkal jelentősebb részt megszerezni abból a piacból, amely az előrejelzések szerint 2010-ben 53 milliárd kinyomtatott oldalt jelent majd.

Kérdés, hogy a környezetvédők és a papírmentes iroda hívei mit szolnak majd midehhez?

www.hp.com/go/2007/powerofprint

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük