Hazánkban is bemutatkozott a "Lenovo DO Tour" elnevezésű roadshow-ja, mely két hónap alatt Európa kilenc országába látogat el.  A kifejezetten erre az útra tervezett kamion Lengyelországból indult, majd Csehországon és Szlovákián át érkezett meg Magyarországra, ahonnan tovább indult Szerbiába, majd Romániába, Bulgáriába és Görögországba, az utolsó helyszínen, a törökországi Ankarában pedig 2011. október 16-án mutatkozik be. A roadshow célja, hogy bemutassa a Lenovo legújabb termékeit és technológiáit, közelebb hozza a vállalatot a vásárlókhoz.

Hazánkban is bemutatkozott a "Lenovo DO Tour" elnevezésű roadshow-ja, mely két hónap alatt Európa kilenc országába látogat el.  A kifejezetten erre az útra tervezett kamion Lengyelországból indult, majd Csehországon és Szlovákián át érkezett meg Magyarországra, ahonnan tovább indult Szerbiába, majd Romániába, Bulgáriába és Görögországba, az utolsó helyszínen, a törökországi Ankarában pedig 2011. október 16-án mutatkozik be. A roadshow célja, hogy bemutassa a Lenovo legújabb termékeit és technológiáit, közelebb hozza a vállalatot a vásárlókhoz.

A DO Tour alkalmából rendezett sajtótájékoztatón Ivan Bozev, a Lenovo Dél-Kelet-Európa ügyvezető igazgatója bemutatta a Lenovo legújabb márkastratégiáját, mellyel a cég az úgynevezett „DOer"-eket, vagyis az aktív, tettrekész embereket célozza meg. A cég olyan noteszgépeket, all-in-one számítógépeket, asztali gépeket és táblagépeket kínál vásárlóinak, melyek segítik őket, hogy jobban teljesítsenek a munkájukban, és a Lenovo legújabb eszközeit használva valóra válthassák álmaikat. Az ügyvezető az új stratégia sikerességét előrevetítve elmondta, hogy a belső előrejelzések alapján a Lenovo a naptári év végére a globális pc piac második legnagyobb szereplőjévé kíván előlépni.

A kamionon bemutatott termékek közül a legnépszerűbb az itthon is hamarosan a boltok polcaira kerülő ThinkPad Tablet volt, mely 3.1-es Honeycomb operációs rendszerrel érkezik és kifejezetten az üzleti élet képviselőit célozza. A táblagép mellett az érdeklődők találkozhattak a ThinkPad termékcsalád többi tagjával, így a ThinkPad X1 noteszgéppel is, mely mindössze 16,5 mm-es vastagságával a kínai gyártó legvékonyabb ThinkPad gépe.

A kamionon megtekinthetők voltak még a ThinkCentre Edge termékcsalád napokban bejelentett all-in-one és hagyományos PC-i. Újdonságként a kamionon debütáltak a cég otthoni felhasználásra szánt IdeaCentre all-in-one számítógépei, és tradicionális PC-i is, amelyekkel elsősorban a játékosokat célozza meg a gyártó. A Lenovo 2 éve jelent meg az all-in-one számítógépek piacán, és azóta világszinten a második legnagyobb gyártó lett ezen a területen.

A termékek bemutatásán kívül a szórakozás sem maradt el a helyszínen, a résztvevőket az April Project, a Strokes, a Bad Boyz, MC DC és Varga Viktor műsora kápráztatta el, a roadshow házigazdája az Animal Cannibals együttes volt.

A Lenovo DO Tour nyomon követhető a világhálón. A www.lenovodotour.com/hu oldalon az érdeklődők a roadshow-val kapcsolatos aktuális információk mellett egy online játékot is találnak. Az online versenyben kilenc kihívásra lehet nevezni olyan témákban, mint például a környezetvédelem, oktatás, egészség és fitness, technológia vagy a művészet és dizájn. A nyertesekre számos Lenovo termék, fődíjként pedig egy egyhetes pekingi utazás vár. 

 

www.lenovo.com/hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük