Jól teljesítettek az RTL II saját gyártású műsorai az első héten – A Forró nyomon még az m1-et is megelőzte
3 perc olvasás2012. október 1-jén 14:00-kor majd napra pontosan 15 évvel az RTL Klub indulása után megkezdte adását az RTL II. A cégcsoport indulásra számos szolgáltatóval kötött megállapodást, ennek köszönhetően hétftől közel 1 millió háztartásban vált elérhetővé az RTL II műsora. Hivatalos nézettségi adatok október 2-től állnak rendelkezésre a Nielsentől.
2012. október 1-jén 14:00-kor majd napra pontosan 15 évvel az RTL Klub indulása után megkezdte adását az RTL II. A cégcsoport indulásra számos szolgáltatóval kötött megállapodást, ennek köszönhetően hétftől közel 1 millió háztartásban vált elérhetővé az RTL II műsora. Hivatalos nézettségi adatok október 2-től állnak rendelkezésre a Nielsentől.
Kedden főműsoridőben 1,06 %-os (SHR) közönségarányt ért el a csatorna a 18-49 éves korosztály körében, amivel a Nielesen által mért magyar nyelvű csatornák versenyében a 17. helyet szerezte meg. Ezzel az eredménnyel olyan évek óta működő csatornákat utasított maga mögé, mint a Fem3 és a Story4. Egész napos átlagot tekintve (1,08% SHR) pedig a 18. helyen végzett az RTL csoport legújabb kábelcsatornája. Az RTL II profilját leginkább meghatározó saját gyártású műsorok jól nyitottak az első héten. Kedden a Heti Hetes az éppen televíziót néző 18-49 éves korcsoport 1.59 %-át ültette képernyő elé, ezen a napon a legnézettebb műsor lett a csatornán. Kicsit maradt csak le tőle az Egy rém modern család, amely 1,38%-os (SHR) közönségarányt ért el.
Szerdán is a legnézettebb RTL II-es műsor egy hazai gyártású produkció lett. A Forró nyomon Máté Krisztinával átlagosan a kereskedelmi célcsoport 1,78%-át(SHR) vonzotta. A műsor, amelynek egy részét sugárzás előtt a nyomozás érdekeire hivatkozva letiltotta az ügyészség, egyes időszakában még a vele párhuzamosan futó m1 műsorát is megelőzte. Ezen a napon 11:30 és 12:30 között az 50 évnél fiatalabb korcsoportban a negyedik legnézettebb csatorna volt az RTL II 6,5%-os (SHR) közönségarányával. Az említett idősávban sugárzott Kaméleon című sorozat a csatorna második legnézettebb műsora lett. A harmadik helyre a szintén saját gyártású Vacsoracsata futott be, amely a 18-49 éves célcsoport 5%-át(SHR) érdekelte. A délután sugárzott telenovellák közül a kereskedelmi célcsoport körében A végső akarat című török sorozat végzett az élen 3,6%-os(SHR) közönségaránnyal.
Szintén jól szerepelt az RTL II Híradó, Rábai Balázs hírösszefoglalójára csütörtökön ebben az időben televíziót néző 18-49 éves korosztály 2%-a volt kíváncsi. A csütörtöki toplista élén azonban beelőzte az Egy rém modern család, amelyre a nézők 4,2%-a (SHR) kapcsolt. Az RTL közkedvelt brandje a Vacsoracsata 5,7%-os(SHR) közönségarányt érte el a nézettségi versenyben.
Szombaton este indult a Szombat Esti Láz emlékezetes pillanatainak felidézése az első szériával. Vasárnap este 21:00-tól folytatódik Delhusa Gjon főszerepléséve az I love Gjoni és 22:00-tól jön a Heti Hetes legújabb része.