www.komment.huwww.komment.hu Elindult múlt év (2008) decemberének közepén az [origo] véleményszájtja, a Komment.hu. Az oldalon kezdetben naponta egy írás lesz olvasható, s a cikkekhez természetesen hozzá is szólhatnak a felhasználók. a kultúrált hangnemet all incluzive cenzúra biztosítja!

www.komment.huwww.komment.hu Elindult múlt év (2008) decemberének közepén az [origo] véleményszájtja, a Komment.hu. Az oldalon kezdetben naponta egy írás lesz olvasható, s a cikkekhez természetesen hozzá is szólhatnak a felhasználók. a kultúrált hangnemet all incluzive cenzúra biztosítja!

Miközben az immár tíz éve működő [origo]-t kutatási adatok szerint felhasználói a legminőségibb hírmédiumnak tartják*, oldalain – a népszerű Filmklub rovat kritikáin kívül – eddig nem jelentek meg egyéni véleményeket tükröző írások. December 16-án ez megváltozott, hiszen elindult a portál véleményszájtja, a Komment.hu, amelynek célja éppen az, hogy szubjektív írásokat közöljön.

A Komment.hu szerkesztője, Nádori Péter így ír bevezetőjében az elképzelésekről: "Olyan cikkeket akarunk, amikben a véleményt érvek támasztják alá, az érveket pedig tények. Olyanokat, amiket az is megért, aki nem szakértője a témának. Nem akarunk áthallásokat, bennfentes utalásokat, hívószavakat, kódokat. Nem akarunk egydimenziós gondolatokat, amelyek csak egyetlen – két párt között meghúzott – egyenes valamely pontjához rendelhetőek. Világosságot akarunk, értelmes magyarázatokat és persze szellemességet, jó stílust is, mert anélkül a legokosabb eszmefuttatás sem élvezhető."

A Komment.hu célja az is, hogy a cikkeihez kapcsolódó felhasználói hozzászólásokból kialakuló eszmecsere mindig a témához kötődő, érdemi, civilizált, a résztvevők és a részt nem vevő olvasók számára is érdekes legyen. Ennek érdekében a hozzászólásokat a szerkesztők előre moderálják: a szerzővel ellentétes álláspontot képviselő hozzászólásokat természetesen megjelenítik majd a felületen, ám a számos internetes fórumon megszokott gyalázkodó hangnemről itt nem lehet szó.

A Komment.hu már olvasható és kommentálható a www.komment.hu  címen.

*Forrás: Szonda Ipsos Brand Equity kutatás, 2008.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük