Budapesten és 15 vidéki helyszínen gyűlnek össze ebben az évben az ország fiataljai és a nagyvállalatok vezetői. Az ötödik alkalommal megrendezett eseménysorozaton egy héten keresztül többezer fiatal tájékozódik arról, hogy milyen lehetőségeik vannak vállalkozóként karriert építeni.

Budapesten és 15 vidéki helyszínen gyűlnek össze ebben az évben az ország fiataljai és a nagyvállalatok vezetői. Az ötödik alkalommal megrendezett eseménysorozaton egy héten keresztül többezer fiatal tájékozódik arról, hogy milyen lehetőségeik vannak vállalkozóként karriert építeni.

A 2012. november 12. és 18. között megrendezésre kerülő Fiatal Vállalkozók Hete minden eddiginél nagyobb méreteket ölt, hiszen a budapesti hét mellett a legtöbb nagyvárosban szerveznek vállalkozói napokat.

A Global Entrepreneurship Week évekkel ezelőtt 77 ország részvételével indult el, jelenleg 125 ország vesz részt a világméretű összefogásban, amely tavaly majd 7.5 millió fiatalt mozgatott meg. A gazdasági utánpótlás nevelés e kulcseseményét minden országban a legnagyobb vállalatok vezetői támogatják, és arra inspirálják a résztvevőket, hogy merjenek vállalkozni, akik nem ritkán ennek hatására veszik saját kezükbe életük irányítását.

Ebben az évben is öt tematikus napot szerveznek a fiatalok számára Budapesten, amelyeknek programjai délután kezdődnek annak érdekében, hogy a vállalkozói létről tájékozódni kívánó diákok is részt vehessenek az eseményeken. Az FVH a Női Vállalkozói Nappal veszi kezdetét hétfőn, majd a Környezettudatos Vállalkozói Nap következik, szerdán a Vállalkozóvá Válás Napján vehetnek részt a látogatók, csütörtökön az Innovatív Start-up Nap témáit járják körül az előadók, az utolsó napon pedig, pénteken a Nemzetközi Nap szolgál információval és hasznos tanácsokkal a külföldi üzleti lehetőségek tekintetében.

A tematikus napok várhatóan idén is új lendületet adnak számos résztvevőnek, ami cselekvésre sarkalja őket. Fodor Sándor, egy autószerviz tulajdonosa a tavalyi vállalkozói napon döntött úgy, hogy megalapítja márkafüggetlen szervizét, amire Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvizet gyártó vállalat vezetőjének előadása sarkallta.

„Egy ideje fontolgattam, hogy megalapítsam-e ezt a műhelyt, ám Balogh Levente átható előadásának köszönhetően arra az elhatározására jutottam, hogy mindenképpen elindítom a saját vállalkozásom. Örülök a döntésemnek, mivel az autójavitó műhely virágzik, és egyre nagyobb kihívásoknak tudok megfelelni." – mondta Faragó Sándor, sikeres fiatal vállalkozó.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük