Látlelet a fiatalokról – A djuice vasárnap este mond valamit, ami fontosabb, mint az alma!
1 perc olvasásA djuice, Magyarország egyetlen, kizárólag a fiatalokat megcélzó mobilmárkája. Az újraindítás óta nem csak a tarifa és készülékajánlatokkal foglalkoztak.
A djuice, Magyarország egyetlen, kizárólag a fiatalokat megcélzó mobilmárkája. Az újraindítás óta nem csak a tarifa és készülékajánlatokkal foglalkoztak.
Az egyetemisták 22%-a úgy gondolja, hogy nem a megfelelő iskolát választotta. A fiatalok 69%-a dolgozna külföldön, ha lehetősége lenne rá, 38%-uk szerint pedig legalább fél év vagy még több idő kell ahhoz, hogy munkát találjon az iskola elvégzése után. A rendszeresen sportolók több mint harmada (38%) azért sportol, hogy jobban nézzen ki, nem pedig fittsége vagy az egészsége megőrzése érdekében. Mindeközben azonban a fiatalok 46%-a túlsúlyosnak érzi magát.
Hogy mi köze ehhez a djuice-nak? 2010. szeptember 26-án, 20 óra 57 perckor kiderül. Tíz csatornán, ugyanabban az időben. Csak egyszer kerül adásba!