Az LG Electronics letisztult formatervezési irányának megfelelő elegáns bemutatótermet nyitott budapesti székhelyén, ahol minden termékcsoport legfontosabb darabjaival várják az érdeklődőket. Az újonnan kialakított, közel 300 négyzetméteres bemutatótermében az LG legtöbb kereskedelmi forgalomban kapható terméke helyett kapott. A termékcsoportok zászlóshajó képviselőit a mindennapi használathoz hasonló környezetben helyezték el annak érdekében, hogy az érdeklődők pontosabb képet kapjanak arról, hogy működés közben milyen élményt és teljesítményt nyújt az adott termék számukra. A bemutatótermet 2009. május 7.-én Baja Sándor, az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója nyitotta meg a Könyves Kálmán körút 3/a szám alatt található székházban.

 

Az LG Electronics letisztult formatervezési irányának megfelelő elegáns bemutatótermet nyitott budapesti székhelyén, ahol minden termékcsoport legfontosabb darabjaival várják az érdeklődőket. Az újonnan kialakított, közel 300 négyzetméteres bemutatótermében az LG legtöbb kereskedelmi forgalomban kapható terméke helyett kapott. A termékcsoportok zászlóshajó képviselőit a mindennapi használathoz hasonló környezetben helyezték el annak érdekében, hogy az érdeklődők pontosabb képet kapjanak arról, hogy működés közben milyen élményt és teljesítményt nyújt az adott termék számukra. A bemutatótermet 2009. május 7.-én Baja Sándor, az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója nyitotta meg a Könyves Kálmán körút 3/a szám alatt található székházban.

Az LG termékskálája az elmúlt néhány évben jelentős mértékben átalakult. Bár az innováció és a legújabb fejlesztések korábban is tetten érhetőek voltak a legtöbb termékvonal esetében, azonban mára a korábbinál nagyobb hangsúlyt kapott az elegáns formatervezés is. Az LG márka immár nem csupán a változó vásárlói technológiai igényeket képes kielégíteni, hanem a tervezés során arra is figyelmet fordít, hogy a termékek tökéletesen illeszkedjenek a vásárlók otthonaiba. Az LG termékei mind a fejlesztések, mind a formatervezés tekintetében elsősorban azoknak a vásárlóknak szólnak, akik a piacon kapható legigényesebb termékre vágynak, számukra elérhető árkategóriában.

Az LG Electronics Magyar Kft-t 1995-ben alapították. Röviddel ezután építették meg az LG termékeket felvonultató bemutatótermet, amely kisebb változtatásokkal üzemelt ez év elejéig. Az irodai átalakításokkal egyidőben került sor a bemutatóterem házon belüli áthelyezésére és méretének jelentős megnövelésére.

Az új bemutatóterem mától közel 300 négyzetméteren várja a látogatókat. Az érdeklődők megtekinthetik az LG legújabb és legfontosabb termékeit, így megtalálható a legtöbb itthon kereskedelmi forgalomban kapható LCD és plazma televízió, mobiltelefon, házimozirendszer, autó hifi eszköz, audiotermék, Blu-ray valamint DVD lejátszó és -író, monitor, hűtőszekrény, mosógép, porszívó és mikrohullámú sütő. Újítás az üzleti felhasználású termékek bemutatása, amelyeket hotelekben, illetve egyéb kereskedelmi céllal használhatnak a partnerek. A magyar piacon vezető LG légkondicionálók továbbra is az LG Légkondicionáló Akadémián találhatóak meg, az épület másik oldalán.

„A bemutatóterem megújításával egy újabb mérföldkőhöz érkezett a magyarországi LG, hiszen európai szinten egyedülálló, a márka arculatának maradéktalanul megfelelő termékbemutató helyiséget alakítottunk ki. A bemutatóterem létrehozásakor a letisztult és elegáns formatervezés mellett a funkcionalitás is hasonlóan fontos szerepet kapott, hiszen több kiállított termékünket a helyszínen kellemes környezetben ki is lehet próbálni" – mondta Baja Sándor az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója.

Az új bemutatóteremben egyes termékcsoportoknál egy-egy készüléket olyan környezetben próbálhatnak ki az érdeklődők, mint amilyenben használni tervezik azokat. Az LG célja a kellemes hangulat megteremtésével az, hogy már a kipróbálás során valódi felhasználói élményhez juttassa a látogatót és az ne csak a polcokon nézhesse meg a választékot.

Az LG a környezetért felelős vállalatként igyekszik a lehetőségeihez képest óvni a természetet, ezért a Mammut II. bevásárlóközpontban márciusban megnyitott márkaboltjához hasonlóan az új bemutatóteremben is használtelem-gyűjtőt helyezett el. A bemutatóterem látogatói és az LG dolgozói a régi elemeket és akkumulátorokat a szakszerű veszélyes hulladékszállítás-, feldolgozás- és újrahasznosítás érdekében itt is elhelyezhetik.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük