A Huawei Technologies bejelentette, hogy előfizetők adatait kezelő megoldása, a SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot. A SingleSDB-t több mint 290 távközlési vállalat használja a világ 130 országában.

 

A Huawei Technologies bejelentette, hogy előfizetők adatait kezelő megoldása, a SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot. A SingleSDB-t több mint 290 távközlési vállalat használja a világ 130 országában.

 

A Huawei SingleSDB egy olyan teljes körű felhasználói adatmenedzsment-megoldás (SDM – subscriber data management), amely segítséget nyújt a távközlési szolgáltatók, a mobilhálózatok üzemeltetői számára az egyre növekvő mennyiségű előfizetői és egyéb ügyféladat kezelésében. A Huawei megoldása hozzájárul az üzemeltetési költségek csökkentéséhez, fokozza a hatékonyságot és felgyorsítja az innovációs folyamatot, így végeredményben érték- és nyereségnövelő.

 

A Huawei SingleSDB-t több mint 290 mobilhálózat-szolgáltató használja a világ 130 országában, így az egyik vezető SDM terméknek számít a piacon. Rendkívül sokoldalúan alkalmazható többek között a negyedik generációs vezeték nélküli adatátvitel (LTE), az LTE hálózatokon keresztül nyújtott hangszolgáltatás (VoLTE), az engedélyezés és számlázás szabályozása (Policy Control and Charging – PCC), a gép és gép közötti kommunikáció (M2M), a személyazonosság-kezelés, a Rich Communications Suite (RCS), a mobilinternet, a hozzáadott értéket biztosító szolgáltatások és a felhasználói élménymenedzsment területén. A rendkívül stabil felépítésnek, illetve a professzionális üzemeltető és karbantartó csapatnak köszönhetően a Huawei SingleSDB az elmúlt hat évben egyetlen alkalommal sem produkált komoly működési hibát, ezzel új minőségi mércét állítva fel az iparágban.

 

A Big Data korszaka lehetőséget nyújt a mobilszolgáltatóknak arra, hogy még több előnyre tegyenek szert az előfizetők adatainak elemzéséből, és hatékonyan felhasználják azokat saját szolgáltatásaik fejlesztéséhez. A Huawei SingleSDB ehhez olyan nélkülözhetetlen technológiát és funkciókat biztosít számukra, mint az egységes személyazonosság-kezelés, az adatösszevonás, a felhasználóközpontú adategyesítés, a dinamikus ügyfélgyűjtés vagy a keresőmotor. Ezen funkciók révén a szolgáltatók növelhetik működési hatékonyságukat, valamint új üzleti lehetőségeket teremthetnek.