A dm drogérialánc 2011 júliusában immáron a 258. üzletével bővítette hálózatát. A nyitás alkalmából három napig tartó 15%-os kedvezménnyel és óriási termékválasztékkal várja a vásárlóközönséget, sőt a törzsvásárlóknak külön akcióval is kedveskedik a dm.

A dm drogérialánc 2011 júliusában immáron a 258. üzletével bővítette hálózatát. A nyitás alkalmából három napig tartó 15%-os kedvezménnyel és óriási termékválasztékkal várja a vásárlóközönséget, sőt a törzsvásárlóknak külön akcióval is kedveskedik a dm.

2011. július 7-én a Budagyöngye Bevásárlóközpontban, Pázsit utca 2. szám alatt nyitott meg a dm legújabb üzlete. Hétfőtől péntekig 10-19 óra között, szombaton 9-15 óráig várja a vásárlókat, mintegy 295 m2-es eladótérrel és kiszolgáló résszel.

A dm a nyitás napján, és azt ezt követő 2 napon külön akcióval készült az active beauty kártyával rendelkező törzsvásárlóknak ez alkalomból, ugyanis minden 200 Ft után 1 pont helyett 5 pontot ír jóvá kártyáján.

A dm active beauty törzsvásárlói programja a kedvezmények rendkívül széles skáláját kínálja, a 150 pontos kuponfüzetben található 15%-os vásárlási kedvezménytől egészen az utazási ajánlatokig. Természetesen az új üzlet vásárlói is részesülhetnek a kedvezményekből, legyen szó kártyával rendelkező tagokról, vagy új jelentkezőkről. A program töretlen sikerét mi sem bizonyítja jobban az, hogy a napokban értük el az 1 milliós létszámot.

Hasonlóan a többi üzlethez, itt is a bio élelmiszerek széles választéka kapható, ami az egészségmegőrzés filozófiáját tükrözi. A minőség, a széles választék és a változatos kedvezmények egyre több vásárlót vonzanak az üzleteikbe. Az ár-érték arány leginkább a dm saját márkás termékeinél érvényesül, a legkedveltebbek ezek közül a Balea test- és hajápoló készítményei, az alverde natúrkozmetikumai és a Denk mit háztartási termékek.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük