Biatorbágy határában megnyílt a vásárlók előtt a Premier Outlets Center harmadik üteme 2007-11-22-én: az új, több egységből álló 6520 négyzetméteres terület 42 új üzletnek ad helyet, és újabb vezető márkák jelennek meg az outlet központ területén, amelyek 30-70%-os kedvezménnyel kínálják termékeiket.

 

Biatorbágy határában megnyílt a vásárlók előtt a Premier Outlets Center harmadik üteme 2007-11-22-én: az új, több egységből álló 6520 négyzetméteres terület 42 új üzletnek ad helyet, és újabb vezető márkák jelennek meg az outlet központ területén, amelyek 30-70%-os kedvezménnyel kínálják termékeiket.

: Újabb 35 boltnak és 7 vendéglátó egységnek helyet adó területtel bővült a hazai outlet piac meghatározó szereplője, a Premier Outlets Center. A központ új üzletei az eddigi koncepcióhoz hasonlóan szintén jelentős kedvezményekkel kínálják termékeiket, amelyek mindegyike jól ismert márkát képvisel. Az új márkák között szerepel a Timberland, a Triumph, a Marc Shoes, a Champion Sport, a Saxoo, a Devergo, a Cinque és a Park Avenue is. Az új boltok mérete 55 m2 és 395 m2 között változik.

A közeljövőben – az első ütemben megnyitottak mellett – két új étterem várja a látogatókat a harmadik fázis területén, és a következő hónapokban még további öt vendéglátóhely nyílik. A látogatók kényelmét emellett a kibővített és díjmentes parkolók, a már ismert, színvonalas játszótér, valamint rendszeres buszjárat szolgálja, és – ahogy ez a már meglévő Premier  Outlets Center területeken is jellemző volt – a mozgássérült vásárlók akadálymentesen közelíthetik meg a boltokat.

Az új ütemmel együtt a Premier Outlets Center összesen 23 420 négyzetméteren, 119 bolttal várja a látogatókat. A most megnyílt ütemmel együtt a boltok 85%-át már elfoglalták a bérlők – valamennyi a Premier szigorú minőségi kiválasztási rendszerének megfelelő vezető márka -, és várhatóan 2008. tavaszán ez a hányad eléri a 100%-ot.

 

1.1. 2.2.
3.3. 4.4.
5.5. 6.6.
7.7. http://www.premieroutlets.hu/

A Premier Outlets Center 530 új parkolóhellyel bővült, így összesen 1780 autó tud ingyenesen parkolni a központ területén. Az autós vásárlóknak az ugyancsak a közelmúltban átadott új bekötőút könnyíti meg a megközelítést: az M1-es autópálya 16-os lehajtójáról szinte közvetlenül jutnak a Premierbe a vásárlók.

A Premier Outlets Center harmadik üteme 6 hónap alatt készült el, a kivitelező a már korábban is bizonyított Grabarics Kft. volt.

Szebenyi Miklós, a Premier Outlets Center létesítményvezetője szerint a siker és a folyamatos fejlődés annak az összetett munkának köszönhető, amely a piaci igényekre épül, de messzemenően figyelembe veszi az eladók érdekeit is. „Piackutatásaink alapján határozzuk meg, hogy mely márkákkal tudjuk fenntartani és erősíteni az outlet központ premier jellegét, és azt is, hogy milyen kiegészítő szolgáltatásokat igényelnek a vásárlók" – mondta el Szebenyi Miklós. „A bérlőinkkel rendszeresen egyeztetünk, tanácsadással, a személyzet számára biztosított szállítással és központi marketinggel is támogatjuk őket.

A bérlők megtartása és stabilitása igen fontos tényező a Premier Outlets Center számára, hiszen a vásárlóink sokszor valamelyik már megkedvelt boltba térnek vissza. A közös munkánk eredményeképpen a bérlők körében igen alacsony a fluktuáció, és magas az elégedettségi index."

A Premier Outlets Center fejlődése összhangban van az Európában mindenütt megfigyelhető trenddel, amely szerint a városokon kívüli outlet centerek egyre népszerűbbek. A Premier látogatóinak száma folyamatosan nő – 2007-ben 1.7 millió a várható látogatói szám, 2008-ra pedig 2 millió látogatóval számolnak. A Premier Outlets Center őrzi vezető szerepét a hazai piacon: az outlet piac 80%-os részesedését tudhatja magáénak. Az outlet center sikerében kiemelt szerepet játszik a fejlesztők, a Raiffeisen Ingatlan Zrt. és a brit Miller Developments eredményes együttműködése.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük