A tizenkét éves Habostorta Kft. 2011-es auditált éves beszámolója alapján a cég forgalma fennállása óta először meghaladta az 1 milliárd forintot. Az előző évhez képest realizált 30%-os növekedést elsősorban az elektronikus kereskedelemnek köszönheti a társaság.

A tizenkét éves Habostorta Kft. 2011-es auditált éves beszámolója alapján a cég forgalma fennállása óta először meghaladta az 1 milliárd forintot. Az előző évhez képest realizált 30%-os növekedést elsősorban az elektronikus kereskedelemnek köszönheti a társaság.

A portfolió zászlóshajója, a brands.hu vásárlói klub 650.000 regisztrált felhasználóval Magyarország egyik legnagyobb webáruházává vált az elmúlt két évben. A kuponos vásárlás népszerű modelljét meghonosító citybrands.hu a prémium kategóriájú szolgáltatásokra összpontosít, és a sok száz hangos piaci szereplőhöz képest a mérsékelt és higgadt növekedési utat választotta.

Mivel a Habostorta árbevételének 95%-ka a felhasználók által kezdeményezett tranzakciókból áll, és csak 5% származik a hagyományos reklámértékesítésből, idén a társaság nevet váltott. Mostantól a cég Habostorta E-Commerce Group Kft. néven tevékenykedik.

A 2012. április 10-én a Habostorta elindította a brands.hu román és szlovák nyelvű áruházait brandsclub.sk és ro domainek alatt.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a főként nemzetközi márkákra épülő akciós választékunkkal megjelenhetünk a környező két országban. A beszerzés és a logisztikai központ is Budapesten marad, így idehaza folyamatosan új munkahelyeket tudunk teremteni. Sőt, több magyar márkát is be fogunk mutatni külföldön, ezzel a magyar partnereink új piacokon vethetik meg a lábukat. Sok kihívás elé nézünk, de meggyőződésem, hogy az üzleti modell sikeres lesz Romániában és Szlovákiában is." – nyilatkozta Weiler Péter ügyvezető

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük