2012. október 7-én rendezik meg a Magyar Szállodák Napját. Ezen a napon a vendégeket ingyenes szolgáltatásokkal és ajándékkal várják a kezdeményezéshez csatlakozott hotelek.

2012. október 7-én rendezik meg a Magyar Szállodák Napját. Ezen a napon a vendégeket ingyenes szolgáltatásokkal és ajándékkal várják a kezdeményezéshez csatlakozott hotelek.

Bármily meglepő is, de a hazai turizmus ünnepei közül eddig hiányzott az a nap, amely a szállodákra, vendéglátóhelyekre és azok – mára jelentősen kibővült – szolgáltatásaira hívja fel a figyelmet.
Pedig hol vagyunk már a szállás-étkezés kettőstől. A vendéglátóhelyek, cukrászdák, bárok, wellness központok, egészségszolgáltatások ma már ugyanúgy a szállodák részei, mint az animációs programok, a kirándulásszervezés, a gyerekjátszó, a masszázsok, amelyek több figyelmet érdemelnek, hiszen többet adnak és élményeket közvetítenek a szállóvendégeknek.
A Magyar Szállodák Napja remek alkalom ezen szolgáltatások megismerésére, hiszen az egyes hotelek ingyenesen, csak egy mosolyért adnak különböző szolgáltatásokat. Nem fél áron, nem kedvezménnyel, hanem ingyen.

A szállodák ma már leginkább élményközpontok – mondta el Csobota-Kis Árpád – a Magyar Szállodák Napja program szervezője, a Barátságos Szállodák Nagykövete – ahol a vendégek sokféleképpen érezhetik jól magukat. Ennek a sokszínűségnek a bemutatására és kipróbálására jött létre ez a nap. A szállodák ünnepén, október 7-én a szokásokkal ellentétben az ünnepeltek, a szállodák adnak ajándékot és az ország kiválasztott szállodáiban a vendégek ingyenesen vehetik igénybe a hotel által meghatározott szolgáltatásokat. A fizetség minden esetben csak egy mosoly, vagyis egy Smiley.

Nincs két egyforma szálloda, ezért az ajándékok is változatosak: wellness és fitness részleg, squash, borkóstoló, éttermi kóstolók, lovaglás.

– A Hunguest Hotel Damona**** szállodában, Zalakaroson pl.: ajándék süteménnyel és ásványvízzel,

– az Espa Bio & Art Hotelben****,

– Zsámbékon ingyenes wellnesszel, squash-al, tenisszel, bowlinggal,

– a Hotel Sopronban**** egy pohár finom Kékfrankossal és szállodai idegenvezetéssel várják a vendégeket …. és ez csak ízelítő a változatos kínálatból.

Korábban már írtunk a Barátságos Szállodák versenyéről (http://euroastra.hu/node/59570),

mikoris immár második ízben kérték az utazók véleményét a humán hozzáállásról. 2012 áprilisában a magyar szállodák szívélyességét vizsgáló közönségszavazáson mintegy 94 ezren voksoltak az induló hotelekre. Akkor áprilisban az 50 vendégszobánál kisebb szállodák kategóriájában első helyezettként díjat átvevő Kék Duna Wellness Hotel igazgatója Sárvári Krisztina köszönetében azt mondta:

Lehet egy jó séfünk, az íz ízlés dolga. Van aki a sósat, van aki az édeset szereti – de a mosoly egyértelmű".

És most eljött az alkalom, lehet mosolyogni, mert mindennek az ára csak egy Smiley!

 

További részletek az akcióról és regisztráció a nyereményekért: http://kics.it/ZDigBg/DwU/Oc8N

http://kics.it/mfhEgw/DwU/Oc8N  

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük