MKB Bank a dijhalmozó

 

Az MKB Bank 2007-ben több megtisztelő és rangos nemzetközi díjban illetve elismerésben részesült. A Bank sikeres megmérettetései között szerepel a Financial Times égisze alatt megjelenő The Banker szaklap „Bank of the Year 2007 Hungary" megtisztelő címe, a Mastercard – Az év bankja verseny, ahol egy első és három második helyezést ért el a pénzintézet, illetve az „MKB Bank" márkanévnek odaítélt Superbrands díj.

 

Az MKB Bank 2007-ben több megtisztelő és rangos nemzetközi díjban illetve elismerésben részesült. A Bank sikeres megmérettetései között szerepel a Financial Times égisze alatt megjelenő The Banker szaklap „Bank of the Year 2007 Hungary" megtisztelő címe, a Mastercard – Az év bankja verseny, ahol egy első és három második helyezést ért el a pénzintézet, illetve az „MKB Bank" márkanévnek odaítélt Superbrands díj.

Az elismerésekről röviden:

1.                  Financial Times- The Banker – Bank of the Year Awards 2007.

Az MKB Bank kapta az év magyarországi bankja  címet a Financial Times Bank of the Year Awards 2007. versenyén.

A Financial Times gondozásában megjelenő „The Banker" kiadvány a pénzügyi információk megbízható forrása 1926 óta. A novemberben megjelenő „The Banker – Bank of the Year Awards" a bankok üzleti teljesítményének kulcsfontosságú mutatója, ismertetője.

A Financial Times nevével fémjelzett, Bank of the Year díjakat a világ 137 országában ítélik oda, országonként annak az egyetlen kereskedelmi banknak, mely az elmúlt időszakban a legjobb összesített teljesítményt nyújtotta mind a teljesítménykritériumok, kvalitatív eredmények, mind pedig a stratégiai kezdeményezések terén.

A szakmai döntőbizottság nem csupán a legújabb eredményeket, növekedési rátákat és az előző periódusok teljesítményadatait feszi figyelembe, hanem a technológiai, stratégiai fejlesztéseket, akvizíciókat is.

2.                  MasterCard – Az év bankja

A „MasterCard – Az év bankja" elnevezésű nemzetközi program díjai rendkívül rangos elismerést jelentenek a magyar bankszakma szereplői számára.

A MasterCard célja a programmal továbbra is a banki szféra átfogó piaci áttekintése és rangsorolása. Azt vizsgálják, hogy a hazai kereskedelmi bankok mely területeken nyújtanak kimagasló szolgáltatást, és emelkednek ki versenytársaik közül.

A bankok versenyén valamennyi jelentős kereskedelmi bank részt vesz, idén 29 pénzintézet indult a megmérettetésen.

Az MKB Bank eredményei:

  • Az év folyószámla terméke 2007 – 1. hely! (MKB Kivételes folyószámla)
  • Az év bankja 2007 – 2. hely
  • Az év megtakarítási terméke 2007 – 2. hely (MKB Hozamsuli)
  • Az év direktbanki szolgáltatása 2007 – 2. hely (NetBANKár szolgáltatásával, valamint az új MKB portállal)

3.                  Az MKB Bank márkanév Suberbrands díjat kapott.

Az MKB Bank a Bizottság döntése alapján a legerősebb – Superbrand – márkák közé kerülve részesült az elismerésben és az ezzel járó előnyökben.

A Superbrands nemzetközi márkaértékelési rendszer, melynek célja, hogy – a szakmán túl- a szélesebb nagyközönséggel is megismertesse a legjobb, legerősebb márkák sikerének történetét, és felhívja a figyelmet a márkaépítés jelentőségére.

A díj története:

A „Brand Council" független szervezet, melyet 1995-ben alapítottak Nagy Britanniában, és ma már világszerte 57 országban működik. A „Superbrands" program keretében minden évben szakmailag független és önkéntes Bizottságot hoznak létre, amely abban az évben előre rögzített szempontok szerint ágazati struktúrában jelöli, illetve kiválasztja a Superbrands díjazottakat a brit jogdíjtulajdonos felkérése alapján. Hazánkban első alkalommal 2004-ben adták át a díjat.

A bizottság a díjazottakat pontozásos módszerrel választja ki az egész gazdasági szektorból, ágazatonkénti arányosítással, összességében értékelve a márkákat. A pénzügyi szektorban 4-5 bankot minősítenek évente.

A Szakértői Bizottság értékelése szerint a „Superbrand" az a márka, amely a saját ágazatában kiemelkedő hírnévvel rendelkezik, továbbá a márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók/ügyfelek elvárnak és elismernek.

www.mkb.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.