Fókuszba kerültek a kis- és középvállalkozások, miután eredményességükről, látványos fejlődésükről készült friss tanulmány. A kelet-közép-európai gazdaságok növekedése ugyanis egyre inkább a kkv-knak köszönhető, a mértéke pedig a későbbiekben is meghaladja majd az eurozóna növekedését – olvasható a TMF Group megbízásából az Economist Intelligence Unit (EIU) által készített átfogó elemzésben.

 

Fókuszba kerültek a kis- és középvállalkozások, miután eredményességükről, látványos fejlődésükről készült friss tanulmány. A kelet-közép-európai gazdaságok növekedése ugyanis egyre inkább a kkv-knak köszönhető, a mértéke pedig a későbbiekben is meghaladja majd az eurozóna növekedését – olvasható a TMF Group megbízásából az Economist Intelligence Unit (EIU) által készített átfogó elemzésben.

 

Kilenc országot – köztük Magyarországot – elemzett az "Üzleti kockázatok és lehetőségek Közép- és Kelet-Európában" címet viselő tanulmány. Ebből kiderül, hogy az üzleti környezet jelentősen javult a kis- és középvállalatok számára a régió számos országában, legfőképpen Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában. Ezek az államok a gyenge euró és az olcsó kőolaj, a kkv-k pedig a különböző befektetésösztönző programok, a bővülő finanszírozási lehetőségek és az adókedvezmények legfőbb haszonélvezői. A kelet-közép-európai régió ezzel egyre inkább magára irányítja a figyelmet, és a külföldi cégek számára tőkebefektetés szempontjából is egyre vonzóbbá válhatnak az itt lévő országok.

 

A gyorsan és dinamikusan változó üzleti környezet a kapcsolati tőkét is felértékeli. A kkv-knak most – ha lehet – még többet kell foglalkozniuk üzleti kapcsolataik fejlesztésével.

 

A világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete, a Business Network International (BNI) 2008 óta van jelen Magyarországon, és azóta már közel 800 vállalkozás vált tagjává. A dinamikus növekedés titka az „Aki ad, az nyer!®" üzleti modell, mely a jutalékmentes ajánlások és az üzleti bizalom elvére épít. A magyarországi BNI-tagok ennek köszönhetően eredményesen kezdték az idei évet is, hiszen 2015 első két hónapjában már több mint 2,3 milliárd forintnyi árbevételt generáltak egymásnak, köszönhetően a hiteles, megbízható ajánlásoknak, melyekhez a heti rendszerességgel megtartott üzleti találkozók nyújtanak ösztönző keretrendszert.

 

Az egyre népszerűbbé váló, jutalékmentes üzleti modellt alkalmazó BNI Magyarország folyamatosan bővíti sorait. Országszerte már több mint 30 üzleti csoport működik úgy, hogy márciusban Szegeden már a második, Kaposváron pedig az első helyi BNI-közösség kezdte meg működését.

www.bni-hungary.com 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük