A Szonda Ipsos/GfK adatközlése szerint a 2009. június 4-től mind küllemében, mind tartalmában alapvetően megváltozott Pesti Est olvasottsága stabilan növekszik az elmúlt két negyedévben, és hasonló tendenciát mutatnak az Est Lapok is!

 

A Szonda Ipsos/GfK adatközlése szerint a 2009. június 4-től mind küllemében, mind tartalmában alapvetően megváltozott Pesti Est olvasottsága stabilan növekszik az elmúlt két negyedévben, és hasonló tendenciát mutatnak az Est Lapok is!

A Pesti Est 13%-os, az Est lapjai (Pesti Est és Est Lapok országszerte) pedig 12%-os növekedést mutattak a 2009 év elején közzétett adatokhoz képest.

Ezzel ellentétben az Exit lendülete megtörni látszik és az utolsó negyedévben tovább csökkent a lap olvasottsága – 9%-al, azaz 15 ezerrel esett vissza a lapot olvasók száma.

Az Est Lapok olvasószáma már 2009 első félévében elérte a 400 000 főt, ami gyakorlatilag 70%-os piaci részesedést jelent a programmagazin-olvasók piacán a Szonda Ipsos/GfK felmérése szerint. (Ez az arány körülbelül tükrözi a két lap részesedését a hirdetési bevételekből is.)

Azzal, hogy az Est lapjainak olvasószáma elérte a 400 ezer főt, az előkelő 15. helyezést foglalta el a teljes sajtópiacon az olvasottsági rangsorban, megelőzve olyan termékeket, mint a HVG, a Népszabadság vagy akár olyan nemzetközi márkákat is, mint a Cosmopolitan, a National Geographic vagy az FHM.

Az econet.hu Nyrt. 100%-os tulajdonában álló Est Media Group (EMG) által a Pesti Est és Est Lapok megjelenésében és tartalmában végrehajtott fundamentális változtatásokat az est.hu weboldal megújulása fogja követni.

Az Est Media Group a print és online területek összehangolásával tovább kívánja növelni médiapiaci részesedését a programmagazinok piacán, ezzel párhuzamosan az olvasói kör bővülését célozza, elsősorban a fiatal felnőttek (18-39 évesek) célcsoportjában.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük