Egy korszerű eszközökkel felszerelt iroda nem csupán hatékonyabb működést tesz lehetővé, hanem hosszú távon komoly költségmegtakarításokat is eredményez. Mégis a szervezetek nehezen szánják rá magukat az innovatív befektetésekre, egyrészt a jelentős kiadási oldal, másrészt az átállással kapcsolatos nehézségek következtében.

 

 

Egy korszerű eszközökkel felszerelt iroda nem csupán hatékonyabb működést tesz lehetővé, hanem hosszú távon komoly költségmegtakarításokat is eredményez. Mégis a szervezetek nehezen szánják rá magukat az innovatív befektetésekre, egyrészt a jelentős kiadási oldal, másrészt az átállással kapcsolatos nehézségek következtében.

 

 A vállalat IT szakembereinek idejét és energiáit jelentősen megterhelik az új irodai eszközök beállításai. Az egyedi azonosítók, hozzáférések és címjegyzékek létrehozásán túl, még rengeteg – akár éjszakába nyúló – apró tennivaló is adódik mire a rendszer teljesen elkészül. A Canon egyedi Eszközinformáció kézbesítési funkciójának segítségével jelentősen rövidíthetjük, illetve egyszerűsíthetjük az irodai multifunkciós készülékek üzembe helyezését. Annyit kell csupán tennünk, hogy a vállalati hálózatra kapcsolt azonos eszközök közül egyet beállítunk referenciakészüléknek. A szolgáltatás segítségével a referenciakészüléken keresztül az információkat könnyedén alkalmazhatjuk a hálózatra csatlakoztatott összes berendezésre. Ezzel a megoldással rengeteg időt, és energiát takaríthatunk meg, mivel nem szükséges egyesével ugyanazokat a paramétereket beállítani minden készüléken.

Mi az Eszközinformáció kézbesítési funkció lényege?

Több, a vállalati hálózatra csatlakoztatott azonos készülék kezelhető és tartható karban, ha például egy színes berendezést beállítunk referenciakészülékként, és eszközinformációit a hálózaton máshol elhelyezkedő készülékekre is elküldjük. A címjegyzékeket, a továbbítási és azonosító-kezelési beállításokat is megoszthatjuk. A karbantartási feladatokat is jelentősen egyszerűsíthetjük, mivel a rendszerkezelőnek távvezérlés vagy számítógép segítségével csupán egyszer szükséges beprogramoznia az eszközinformációkat a referenciakészüléken.

Az egyedülálló Eszközinformáció kézbesítési funkció üzleti előnyei:

  • Az új eszközök beállítása, karbantartása kevesebb időt igényel, így lecsökken a nyomtatók felesleges állásideje.
  • A rendszerkezelő hatékonyabban láthatja el feladatait, mivel több ideje marad az egyéb problémák megoldására.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük